Rast prodaje ABC sira, jednog od najsnažnijih i najdugovječnijih regionalnih brendova, nije usporio ni koronavirus. Dapače, došlo je do povećane potražnje na domaćem tržištu, a vrhunac je bila ovogodišnja uspješna turistička sezona za koje je prodaja rasla 15%, priopćili su iz Belja.
U posljednjih pet godina proizvodnja ABC sira je, dodaju, pri vrhu maksimalnih kapaciteta, a više od polovice ukupne proizvodnje izvozi se na 20 tržišta na tri kontinenta. S ciljem maksimalizacije izvoza u regiju realizirano je pak nekoliko uspješnih projekata, među kojima su i ugovori s novim distributerima.
- U proizvodnji hrane imate dvije opcije - ili ćete sami osigurati sirovine za proizvodnju i pratiti cijeli proizvodni ciklus ili ćete biti prerađivač koji samo finalizira ono što može dobiti na tržištu. Belje je prije 41 godinu počelo proizvodnju ABC sira od mlijeka s vlastitih farmi i tome smo ostali vjerni do danas. Našu stratešku opredijeljenost prema domaćem mljekarstvu najbolje potvrđuje preuzimanje Tvornice mliječnih proizvoda Osijek, ali i kontinuirana ulaganja u primarnu proizvodnju mlijeka. Hrvatska je veliki uvoznik hrane, posebno one s dodanom vrijednosti, a naš primjer pokazuje da nakon zadovoljavanja domaćih potreba možemo dio visokokvalitetnih proizvoda izvoziti kao i sve uspješne poljoprivredne EU države - rekao je Tomislav Radišić, direktor tvornica mliječnih proizvoda Belje u Osijeku i Belom Manastiru.
Jako dobar sir, puno bolji od konkurencije, naročito od razvikane Philadelphie. Bio je nekad davno jedan bolji, Gervais, no taj je nestao, ovo što se sada pod tim imenom može kupiti, nema nikakve veze s onim od pred 20-30 godina...