Sudeći prema prodaji božićnih jelki blagdanska bi prodaja u Sjedninjenim državama ove godine mogla biti osjetno snažnija nego lani. Prema pisanju Wall Street Journala, prodaja drvaca uvijek je dobar nagovještaj potrošnje za blagdane, a ove godine vlasnici farmi za uzgoj božićnih drvaca govore o znakovitom rastu prodaje. Prodavači božićnih drvaca anketirani od strane ISI Group (firme iz New Yorka koja se bavi istraživanjima) tvrde da je prodaja drvaca od američkog Dana zahvalnosti 6 posto viša nego lani, dok je tijekom proteklog vikenda bila za 3 posto viša.
To je preokret u odnosu na 2008. godinu kada je za blagdane zabilježen najgori pad tržišta od recesije tridesetih. Tada je prodaja drvaca pala 10 posto, na 28,2 milijuna komada. U 2007. prodano je, valja znati, 31,3 milijuna drvaca. Tada je prosječna cijena prodanog drvca pala 41 na 36,5 dolara.