Nakon što je IGH počeo izlaziti iz svih poslova sa splitskim Konstruktorom Željka Žderića, ta se projektantska kuća, predvođena Jurom Radićem, čini se, izvlači i iz posla stoljeća, odnosno gradnje autoceste u Crnoj Gori.
Prijatelji i poslovne veze
Točnije, odustaje od tandema s Konstruktorom, budući da je crnogorska vlada raskinula pregovore s hrvatskim konzorcijem koji čine Konstruktor-IGH-Tehnika i započela pregovore s drugoplasiranim, grčko-izraelskim Aktor-HCH-om, iako Konstruktor i dalje gaji nadu da bi mogao dobiti taj posao u Crnoj Gori. Lukavi Radić, kojega sa Žderićem, osim poslovnih, vežu i kumske, odnosno prijateljske veze, očito ne želi propustiti priliku da IGH u Crnoj Gori ipak dobije svoj dio kolača.
Tako se u graditeljskim krugovima može čuti da prvi čovjek IGH kuje planove s grčko-izraelskim konzorcijem kojem bi ta tvrtka, u slučaju da Crnogorci prihvate ponudu tog konzorcija koja je milijardu eura skuplja od Konstruktorova, projektirao autocestu Bar – Boljare! Premda će crnogorska vlada 12. travnja odlučiti ulazi li u posao s Grcima i Izraelcima, a ni Konstruktoru vrata nisu posve zatvorena, posebice stoga što su crnogorski mediji objavili kako je taj splitski građevinar privolio kinesku banku Exim da financijski prati tu investiciju, dobro upućeni izvori vjeruju kako bi, unatoč skupljoj ponudi, posao ipak mogao dobiti grčko-izraelski konzorcij. Drže da bi ipak mogle prevagnuti dobre veze židovskog lobija koji će lakše osigurati izvore financiranja. Konstruktorova ponuda za gradnju autoceste iznosi, naime, 2,7 milijardi eura, a grčko-izraelske tvrtke taj bi posao naplatile 3,9 milijardi eura.
Loš rejting susjeda
Kvaka je, naime, u tome da građevinari u pregovorima s bankama koje bi mogle kreditirati gradnju te autoceste imaju velike probleme zbog lošeg rejtinga Crne Gore pa se malo koja financijska kuća želi upuštati u taj posao. Hrvatski konzorcij drži da je hrvatska Vlada trebala više pomoći, odnosno dati makar pisana jamstva za gradnju te autoceste.
kuje mujo konja na mjesecu....