Zahvaljujući internetu turisti mogu sami kreirati svoj odmor, a uz mobilne aplikacije doznati sve što ih zanima i kada su na putovanju. Turističke usluge zapravo se više ne prodaju nego kupuju, kazao je međunarodni stručnjak profesor dr. Luiz Moutinho na predavanju o suvremenim trendovima u menadžmentu turizma u Termama Tuhelj.
Organizator je IEDC-Poslovna škola Bled, koja od ožujku počinje s istoimenim, jednogodišnjim obrazovnim ciklusom.
– Program se sastoji od pet modula, namijenjen je turističkom top i srednjem menadžmentu, održavat će se na Bledu i u Termama Tuhelj, a očekujemo sudionike ponajprije iz Hrvatske i Slovenije, ali i iz regije – kaže Alenka Nedelko, voditeljica korporativnih komunikacija IEDC-Poslovne škole Bled.
– Buduće strategije, marketing, upravljanje poslovanjem i inovacijama, mjerenje organizacijske uspješnosti, virtualne tehnologije, samo su neke od tema, a predavači su iz priznatih poslovnih škola u Britaniji, Australiji, Danskoj i SAD-u... Organizatori na svakom modulu očekuju desetke polaznika, a razgovara se o mogućnosti da slovenska Agencija Spirit i hrvatsko Ministarstvo turizma djelomično stipendiraju polaznike.
"Škola za top i srednje menadžere u turizmu" Je li to haubica, kacianer ili top s Navarona? Pa tko je tebi dozvolio pisat u stampi, a pogotovo taj koji ti je odobrio. Pa koji ste vi “a socially maladjusted people”???!!!!