Neke poslovne dokumente morate čuvati trajno, neke najmanje 11 godina, a za uništenje određene dokumentacije, i nakon isteka roka za čuvanje, morate imati odobrenje nadležnog državnog arhiva.
U današnje vrijeme, kada se ubrzano digitaliziramo i važna nam je svaka minuta radnog dana jer je posla sve više, mnogi poduzetnici i organizacije shvaćaju da digitalizacija poslovanja više nije budućnost te da je velikim dijelom naša sadašnjost. Oni koji su prošli kroz taj proces ističu prednosti, poput brzine poslovanja i znatno nižih troškova, a u konačnici i lišavanja prostora koje ste morali osigurati za svoje poslovne dokumente.
Ukoliko već imate FINA e-Račun i FINA e-Potpis, cijeli proces zaokružit će usluga za pohranjivanje elektroničke dokumentacije FINA e-Arhiv. S obzirom na visoku razinu sigurnosti koju jamče Finini digitalni certifikati (odobreni prema najstrožim standardima i nalaze se na EU Trusted listi), možete mirno poslovati, znajući da su vaši digitalizirani dokumenti uvijek sigurni i autentični.
Kako digitalizirati dokumente?
Ako ste još uvijek zatrpani važnim poslovnim dokumentima, Finini zaposlenici ih mogu preuzeti na vašoj adresi te ih skenirati, indeksirati i arhivirati na način koji vama odgovara.
Putem FINA e-Arhiva, svojoj digitaliziranoj dokumentaciji možete pristupiti online bilo kada i bilo gdje. FINA e-Arhiv ujedno je i povezan s uslugama FINA e-Račun i FINA e-Potpis. Postoji nekoliko opcija za digitalno arhiviranje, a klijenti mogu odabrati između već standardnih modela ili onih prilagođenih njihovom poslovanju, bez ugovorne obaveze.
Manji poslovni subjekti najčešće biraju pristup e-Arhivu putem web aplikacije, dok veći mogu postići potpunu automatizaciju sa svojim internim poslovnim sustavima te arhiviranje provoditi izravno iz njih.
Kroz e-Arhiv možete i klasificirati dokumente prema svojim kriterijima te tako, na vama najlakši mogući način, upravljati pretraživanjem.
Što dobivam s FINA e-Arhivom?
- Sigurnost pohranjene dokumentacije zajamčenu Fininim digitalnim certifikatima
- Rješenje prilagođeno mojim potrebama
- Značajnu uštedu prostora, opreme i ljudskih resursa
- Brz, siguran i kontroliran pristup dokumentima
- Dostupnost dokumenata od 0 - 24
- Bolje i preglednije upravljanje dokumentacijom
- Neograničenu količinu pohranjenih dokumenata
- Mogućnost davanja ovlaštenja i istovremenog pristupa osobama koje pregledavaju arhivu
- Uslugu bez ugovorne obveze.
Obratite nam se s povjerenjem i sigurno pohranite svoje dokumente – rado ćemo pronaći pravo rješenje za vas!