Tvrtka Agrokor vina okupila sedam vinarija i podruma

Todorićev Agrokor postao je i najveća hrvatska vinarija

'scena....zagreb....11.11.2005.  mladine.....ivica todoric u berbi grozdja snimio:Dalibor Urukalovic'
'Dalibor Urukalovic'
26.02.2010.
u 19:00

Godišnja je proizvodnja 20 milijuna litara vina, sada imaju 1650, a do 2012. planiraju 1850 ha vinograda. U tim vinogradima zastupljen je i sav relevantan sortiment u nas, od graševine i traminca do malvazije i plavca, te da se uz mirna vina proizvode i pjenušci i najviše kategorije predikatnih vina.

Koncern Agrokor Ivice Todorića, slikovito rečeno, postao je najveća hrvatska vinarija. Od početka godine u Zagrebu u Samoborskoj 145 djeluje novoosnovana tvrtka Agrokor vina.

Brendiranje podruma

– Temeljni joj je zadatak upravljanje i razvitak proizvoda, marketinga, prodaje i distribucije unutar sektora vinskog biznisa u koncernu Agrokor – kaže njezin direktor Đuro Horvat. Sve to regulira se poslovnim odnosom s vinarijama i podrumima Agrolaguna, Podrumi Belje, Iločki podrumi, Istravino, Mladina, Vinarija Novigrad i Vizba Valandovo u Makedoniji. I osrednjem poznavatelju naših vinskih prilika jasno je o kakvu je golemu potencijalu riječ. Godišnja je proizvodnja u tom sustavu 20-ak milijuna litara vina. Sada u Hrvatskoj u rodu imaju 1650 hektara vlastitih vinograda, a planirano je da do 2012. u rodu bude 1850 hektara. Valja podsjetiti i da je u tim vinogradima zastupljen i sav relevantan sortiment u nas, od graševine i traminca do malvazije i plavca, te da se uz mirna vina proizvode i pjenušci i najviše kategorije predikatnih vina.

– Temeljna svrha oblikovanja ovakve organizacije stvaranje je preduvjeta za visokokvalitetnu proizvodnju vina i razvijanje, odnosno brendiranje svakog podruma i njegova odredišta te samih vinogradarskih položaja – kazao je Horvat.

Veći izvozni iskorak

– U prvome redu tu je korist za potrošače, potom za ostale čimbenike u tom lancu. Uz afirmaciju vinske Hrvatske, stvaramo prostor i pretpostavke da do 2012. postanemo lider na vinskom tržištu regije – rekao je Horvat.

Očekuju i veći izvozni iskorak, izlazak na tržišta u regiji, u EU i drugdje. Jedino takvi mogu biti prisutni među drugim proizvođačima na svjetskom tržištu.

Ključne riječi

Komentara 6

UD
udrimuski
07:07 28.02.2010.

ahahahahahaahha! drugi puta ću pametnije:)) e ovaj ispod je zakon... to rođo...

TO
torcazemun1
19:25 26.02.2010.

od kad agrokor napreduje, (94 su bili cvjećara) država ode u klinac

PP
Pink Panter
02:00 27.02.2010.

Predlažem da se Hrvatska nazove Todorička. Ili Todorićstan, kao Kazakstan.Pa zar u ovoj zemlji nismo u stanju donijeti neki antitrust zakon, to su Ameri već donijeli prije 2. svjetskog rata! Ovaj tiranosaurski kapitalist će sve sve požderat u ovoj besmislenojj zemlji. Sramota je biti me Hrvat.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije