Znanje ili instinkt – što je potrebno posjedovati u vrijeme krize? Kako
tumače domaći poduzetnici, njima je oduvijek bio važan instikt, a
menadžerima znanje. Možda je upravo i to razlog što neki od vlasnika
domaćih kompanija traže menadžere koji će u sadašnje vrijeme donijeti
znanje koje je potrebno da bi se povukao pravilan potez.
Naravno, to znanje koje bi menadžer trebao posjedovati ne odnosi se
samo na zadržavanje prometa pa i mogući rast, nego i na sve ostale
kvalitete koje bi menadžer trebao posjedovati i prakticirati u odnosima
sa zaposlenicima. Možda i zato sada do izražaja dolaze osobe koje mogu
obavljati taj posao, pa su mnogi u zadnje vrijeme i imenovani na ta
mjesta, a s druge strane, mnogi koji se ne mogu snaći, ili samovoljno
ili prisilno s njega odlaze.
Važna karakteristika dobrog menadžera je i ta da zna gdje troškove može
i treba rezati. Vlasnici kompanija koji su na vrijeme ulagali u ljude i
njihovu edukaciju te na vrijeme prepoznali talente sigurno sada imaju
prednost s takvim rukovodećim kadrom, koji će razmišljati ne samo o
tome kako krizu preživjeti nego će imati i planove za razdoblje nakon
krize.
UVODNIK