Obročno plaćanje, odnosno pružanje mogućnosti kupcima da robu plate u više rata, danas je nužnost, ističe Jana Blažević Marčelja, stručnjakinja za cijene i zamjenica izvršnog direktora Znanstveno-tehnologijskog parka Sveučilišta u Rijeci (STePRi) piše Poslovni dnevnik.
"Trgovci jednostavno ne mogu prodati ukoliko kupcima ne nude takvu mogućnost", navodi.
Iako takvu mogućnost nude gotovo svi trgovci postoje iznimke, no tada je riječ o potpuno drugačijem modelu rada, objašnjava Blažević Marčelja. Takav model, primjerice, prakticira trgovački lanac Lidl, a temelji se na strategiji "Everyday low prices" (EDLP) čiji je smisao nuditi potrošačima svaki dan niske cijene bez da se za to čeka određeni dan ili povod. Takvu praksu pokrenuo je 90-ih trgovački lanac Wal-Mart u SAD-u, no do danas on se nije značajnije proširio na Hrvatsku. Ostatak članka pročitajte ovdje.