pohvalili se

U DM-u 101 radnica na porodiljnom, plaća 8209 kn

drogerie markt,dm,mirko mrakužić (1)
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
1/3
18.10.2012.
u 17:48

Drogerijski lanac ostvario je 1,9 mlrd. kuna prometa i 75 mil. kuna dobiti, zaposlio 58 radnika i otvorio 13 novih trgovina

– S ukupnim prometom od 1,94 milijarde kuna, što je 4,4% više nego lani, DM-drogerie markt Hrvatska u poslovnoj je godini 2011./2012., završenoj 30. rujna, potvrdio poziciju lidera na hrvatskom drogerijskom tržištu – kazao je danas predsjednik DM-a Mirko Mrakužić.

>> Najpoželjniji poslodavac i u 2011. je DM-drogerie markt

18.000 molbi za posao

Ulaganje u zajednicu i stalna briga o kupcima te prodajna strategija koja podrazumijeva kriterije visoke kvalitete i dobre cjenovne politike, DM-u su, tvrdi, i u razdoblju krize osigurali više od 78.000 kupaca svakoga dana, ali i rast na ukupnom tržištu drogerijskog asortimana na 26,53%. Očekivana dobit nakon oporezivanja bit će na prošlogodišnjoj razini, oko 75 mil. kuna, dok je najveći dio ulaganja od 48 mil. kuna utrošen na otvaranje 13 novih prodavaonica kojih je danas 145 u 59 gradova.

Zaposleno je 58 novih djelatnika, čime je broj zaposlenih povećan na 1181, od čega su 85% žene. Neto prosječna plaća prodavača, ne računajući menadžment, iznosi 8209,68 kuna (s time da radnici u dm-u godišnje dobivaju 14 plaća!), dok je prema izračunu Fine prosječna plaća u prvom polugodištu 2012. u trgovini u RH bila 4267 kuna, pa nije čudno što u prosjeku dobivaju 50 molbi za posao dnevno, čak 17.884 u prošloj poslovnoj godini.

Uštede 105 mil. kuna

A kako poslodavac prvog izbora već treću godinu za redom, osim o zajednici, brine i o svojim radnicima, trenutačno je 10% zaposlenih žena, odnosno njih 101 na rodiljnom dopustu, kažu u DM-u. U ovoj poslovnoj godini planiraju pak otvaranje desetak novih prodavaonica i zapošljavanje pedesetak radnika te ulaganja na razini 55 milijuna kuna, najavio je Mrakužić. Na marketinške aktivnosti u poslovnoj 2011./2012. potrošeno je 38,5 mil. kuna. Kroz program ušteda Svijet prednosti, koji broji više od 800.000 članova, kupcima je osigurano ukupno 105,9 mil. kuna ušteda, a zajednici donirano više od 1,7 mil. kuna.

Komentara 64

SM
Smileman
18:33 18.10.2012.

Oni će opstati jer imaju pošteno liderstvo kako dolikuje čovjeku.... Werner, vlasnik dm-a rekao je za sebe "da nije sramota postati bogat, ali je sramota umrijeti bogat" i uspio napraviti sustav koji spušta dobit do zadnjeg djelatnika... zato se dm toliko razlikuje od drugih tvrtki, svaka im čast!

IJ
ijurin14
19:11 18.10.2012.

dokaz da se može i dokaz da nas ovi naši pljačkaju!!!

KO
kompjuter
18:29 18.10.2012.

iskren ću biti da rijetko ulazim a kamoli da kupim neki proizvod jer sam ispočetka zamjetio da isti proizvod iz dm-a kupim drugdje jeftinije,kao drugo sad se svi divimo njihovim velikim plaćama na odnosu drugih ali vidječete da budu propalii kad tad,sad su se sami počeli hvaliti dok jednom ne bubnu kao i ostali koji su se prcili sa velikom dobiti,dobrim plaćama a sad ih nema nigdje i što je najgore fviše ne postoje,tako se bude togodilo i sa drogeriom market

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije