Na 2. sajmu Kupujmo hrvatsko – Hrvatski proizvod za hrvatski turizam, koji u Poreču organizira HGK, Agrofructus Grupa potpisala je sporazum o godišnjoj isporuci 1000 tona voća i povrća s Agrokorovom veleprodajnom tvrtkom Velpro te s Adrisovim lancem hotela Maistra.
– Ovo je školski primjer kako mali proizvođači mogu ući u turistički sektor. Kvaliteta našeg voća i povrća je neupitna, a udruženi možemo zadovoljiti količine potrebne velikim hotelskim lancima – rekao je predsjednik uprave Agrofructus Grupe Denis Matijević. Grupacija u ovome trenutku surađuje s nekoliko tisuća kooperanata koji su ovim ugovorom preko distributera i hotelskog lanca pronašli put do krajnjih potrošača i sada su sastavni dio turističke ponude.
– Uvjeren sam da je to pravi put za podizanje konkurentnosti hrvatskoga turizma – naglasio je Matijević.
Predsjednik HGK Luka Burilović smatra kako da su upravo ovakve poslovne suradnje cilj sajma Hrvatski proizvod za hrvatski turizam. Uvjeren je da će i ostali hrvatski proizvođači pronaći prostor za svoje proizvode u sektoru turizma, ali nije dobro, tvrdi on, to što se turizam, kao sektor s najznačajnijim udjelom u BDP-u, još uvelike oslanja na sunce i more. Zna li se da se prihodi od turizma kreću na razini od oko 8 milijardi eura, povećanje udjela hrvatskih proizvoda u toj brojci za samo pet posto gospodarstvu bi donijelo 400 milijuna eura.
– To je realno i to mora biti naš cilj – kazao je Burilović.
>>I države treba brendirati kao i proizvode
>>AgroFructus preuzeo tri kompanije u Makedoniji
Znaci ukratko Agorokor je potpisao ugovor s Maistrom.... Jedan monopolist sa drugime, a vi ostali, pa ili pristanite uvjete na monopolista ili odite van.