Zašto je CROPAK dobar znak, moto je sedmog festivala najbolje ambalaže na hrvatskom tržištu FEST.A CROPAK koji se u organizaciji tvrtke Tectus, Instituta za ambalažu i tiskarstvo i stručnih časopisa Ambalaža i REGprint od 6. do 8. svibnja održava u rovinjskom hotelu Park.
Prema riječima Drene Milijević, idejne začetnice projekta, direktorice Tectusa i ravnateljice Instituta za ambalažu i tiskarstvo, ovogodišnja poruka CROPAK-a jasnija je no ikad i za proizvod i za dizajnera, proizvođača i potrošača. Kriteriji i odabir ambalaže CROPAK strogo su definirani. Ambalaža koja ulazi u natjecanje posve ispunjava zaštitnu funkciju, zdravstveno je ispravna, dobro označena, ergonomski prilagođena, „prijateljska" prema okolišu, vrhunski dizajnirana, posebna, drukčija, a to se u različitim kategorijama festivala i nagrađuje istoimenom nagradom. Na potrošaču je pak da je prepozna kao proizvod s dodanom vrijednošću. Gotovo je pravilo da najbolja ambalaža pakira i najbolje proizvode, objašnjava D. Milijević.
Na ovogodišnjem CROPAK-u nagrade se dodjeljuju u osam kategorija, za tehničku izvedbu, ambalažu hrvatskog i stranog proizvoda/serije na hrvatskom tržištu, dizajn, prototip, studentski rad, eko CROPAK i CROPAK godine. Svi dobitnici nagrada ulaze u svjetsku konkurenciju za prestižnu nagradu WorldStar, a ove je godine, doznajemo, prvi put pokrenut i REGpak, nagrada za najbolja ambalažna ostvarenja domaćih robnih marki na regionalnom tržištu.
Nakon Kraševih krekera Vic u prošloj godini, studentska kreativna radionica CROPAK pred novim je izazovom – redizajnom Ralona, legendarnog aftershavea brojnih generacija, kojemu već 25 godina nije promijenjen minimalistički dizajn ambalaže. Stanjem u ambalažnoj industriji, svjetskim trendovima, bojenjem, biorazgradivošću, gospodarenjem ambalažnim otpadom i brojnim drugim aktualnim temama bavit će se pak dvodnevno međunarodno savjetovanje CROPAK-a Trendovi u ambalažnoj industriji.
ralon ,hahahahahahhaa!