U Hrvatskoj je u prva dva mjeseca ove godine prodano 7.305 novih putničkih automobila što je 2,9 posto više nego u istom razdoblju lani, a samo u veljači kupcima je isporučeno 3.588 novih vozila ili 1,2 posto više u odnosu na lanjsku veljaču, objavila je u četvrtak agencija Promocija Plus.
Na mjesečnoj razini, to jest u odnosu na siječanj, prodaja u veljači je pala za 3,5 posto. U prva dva mjeseca ove godine kupci su najviše tražili Volkswagenova vozila kojih je prodano 1.223 komada s udjelom u ukupnoj prodaji od 16,7 posto. Slijedi Škoda s 1.121 prodanim vozilom i udjelom od 15,4 posto, dok je treći Renault s 468 prodanih primjeraka i udjelom od 6,4 posto. Četvrto mjesto drži Dacia s 415 prodanih vozila, a peto Hyundai, koji je prodao 405 automobila.
Najtraženiji modeli u prva dva ovogodišnja mjeseca bili su Škoda Octavia s prodajom 593 vozila, Fiat 500 (254) Volkswagen T-Cross (241), Volkswagen Golf (236), Dacia Sandero (217) i Volkswagen Polo (204). Škoda Octavia je s 342 vozila bila najprodavaniji model i u veljači, a na drugom i trećem mjestu su također Fiat 500 i Volkswagen T-Cross, s prodanih 168 odnosno 122 modela.
Benzinaca je prva dva mjeseca 2020. prodano 59,7 posto ili 4.364 komada, a dizelaša 34,7 posto odnosno 2.535 vozila. Prodano je i 35 automobila na električni pogon, 22 na tekući plin (LPG) i 349 hibrida.
Najviše vozila, 40 posto, prodano je u zagrebačkoj regiji (2.910), a slijede Splitsko-dalmatinska županija (633), Šibensko-kninska (620) i Primorsko-goranska županija (577). Istovremeno, najmanje vozila prodano je u Virovitičko-podravskoj (44) i Ličko-senjskoj županiji (31).