U travnju iduće godine Jadran bi trebao dobiti prvi konvencijski centar. U šibenskom Solarisu, na 6000 kvadrata i na mjestu stare praonice, niče centar s 11 dvorana za 1500 sudionika, koji će osim dvorana za sastanke imati i prostor za izložbe i druge događaje. Investicija je vrijedna 58 milijuna kuna, uz nju ide i 30 novih radnih mjesta, a produlji li konvencijski centar sezonu, domaćini računaju i na dodatno zapošljavanje.
– Konvencijski centar sadržajno je za rang viši od konferencijskog, uključuje 1400 parkirališnih mjesta te hotelski smještaj. Solaris trenutačno zapošljava oko 1100, a optimum bi u končanici bio 1700 ljudi – kaže Goran Zrilić iz Solarisa i član uprave Amadria Parka, jučer predstavljenog novog brenda pod kojim se objedinjava pet najboljih opatijskih Milenij hotela i tri Solarisova, istog vlasnika UGO grupe. U dogledno vrijeme, rečeno je, i preostali će hoteli biti adaptirani na četiri-pet zvjezdica i ući će pod brend Amadria Park. U toj grupaciji, s 1,3 milijuna noćenja godišnje, prihodom od 550 milijuna kuna i 1600 zaposlenih, računaju na rast turističkog prometa u 2017. od tri do pet posto. Jedini oblak nad planovima zasad je dizanje PDV-a ugostiteljstvu s 13 na 25 posto.
– Teško je tako raditi, a kamoli planirati. Svako malo izmjene poreza. Ovo dizanje PDV-a samo za Solaris značilo bi godišnji gubitak od milijun eura – ističe Zrilić.
>> Advent u Zagrebu donosi rast turističkog prometa za 10 posto
>> Milijunska ulaganja za turistički bum Zagorja