Automobilska industrija, jedan od sektora koji je najveća žrtva duboke recesije u Hrvatskoj, nakon dvije godine stalnoga pada pokazuje prve znakove oporavka. Naime, u siječnju je u Hrvatskoj prodano čak 27,4 posto više automobila nego u istom mjesecu 2010. godine, pokazuju podaci agencije Promocija plus.
Pričekati tromjesečje
Prema podacima MUP-a, u siječnju je registrirano 3315 novih automobila, odnosno 714 više u odnosu na lanjski siječanj. Apsolutni pobjednik je Renault koji je više nego udvostručio prodaju u jednom mjesecu. Za razliku od siječnja 2010., kada je prodao 145 automobila, prošloga mjeseca registrirano je 345 novih Renaulta. Ovaj veliki porast povećao je i tržišni udio Renaulta u siječnju za vrlo visokih 3,7 posto, na 10,6 posto, čime je ova marka postala tržišni lider u Hrvatskoj.
– Prodajni rezultati u siječnju 2011. mogli bi biti dobar signal promjene trenda na automobilskom tržištu u našoj zemlji. Renault Nissan Hrvatska u tom smislu čini sve da omogući hrvatskim kupcima sigurnu i kvalitetnu vožnju, uz povoljne mogućnosti financiranja – kazao je Zoran Vujasinović, generalni direktor Renault Nissan Hrvatska. Opel, dosadašnji uvjerljivi tržišni lider u Hrvatskoj, koji je lani prodao 4697 automobila i osvojio 12,17 posto udjela, u siječnju je prodao 289 vozila i pao na treće mjesto s udjelom od 8,72 posto, iza Volkswagena kojih je registrirano 296 novih automobila.
– Lanjski siječanj s ukupno 2601 registracijom svih osobnih automobila bio je najslabiji mjesec u zadnjih 10, možda i 15 godina. Stoga je možda još preuranjeno donositi zaključke o oporavku tržišta osobnih automobila u 2011. Pričekajmo rezultate za prvo tromjesečje – kazao je Željko Sredoja, direktor marketinga za Hrvatsku, Sloveniju i BiH.
Veliki rast prodaje u ovoj godini ima i Hyundai. Ove godine registrirano je 229 novih Hyundaija, što je 23,8 posto više u odnosu na isto razdoblje lani kada je registrirano 185 novih automobila te marke.
Sada ili nikada
Najbrže rastuća marka na hrvatskom tržištu u 2010., Chevrolet, lani je tržišni udio povećao čak 90 posto, što ih je svrstalo na četvrto mjesto po prodaji s ukupno 3182 automobila. Prema rezultatima za siječanj, Chevrolet je prodaju povećao 6 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje. – Upravo smo imali akciju "Sada ili nikada", u kojoj su u ponudi bili bogato opremljeni Chevroletovi modeli po atraktivnim cijenama – kazali su u Chevroletu.
Hej, kakav oporavak \"automobilske industrije\" ??????? Oporavlja se automobilska prodaja - mi automobilske industrije NEMAMO !!!!