Uniqa osiguranje predstavilo je jučer uslugu Uniqa non-stop – stalnu telefonsku službu na koju osiguranici mogu prijaviti štetu 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu, bez obzira je li radni dan, vikend ili praznik. Pozivom na broj *200 s mobilnog telefona ili 01 6324 200 s fiksnog klijenti mogu odmah dobiti upute i savjete što poduzeti u slučaju nezgode ili štete, a zaposlenik u Uniqi će evidentirati štetu i pokrenuti postupak za isplatu naknade. Na tim telefonima klijenti mogu dobiti i ostale informacije o svojim policama ili saznati detalje o osiguravateljnim proizvodima.
Kako bi ubrzao proces obrade šteta na motornim vozilima, osiguravatelj je uveo i mobilne procjenitelje te u suradnji s tvrtkom Audatex razvio informatički alat koji procjenitelju omogućava brz i siguran pristup podacima u realnom vremenu putem tableta. Bez obzira na lokaciju u Hrvatskoj na kojoj se vozilo nalazi, procjenitelj može fotografirati vozilo, odrediti opseg oštećenja, procijeniti troškove potrebne za popravak vozila i sve te informacije objediniti i dokumentirati.
– Time značajno skraćujemo trajanje obrade štete i potvrđujemo da nam zadovoljstvo klijentata nije samo floskula. Želimo im pružiti vrhunsku uslugu – istaknula je Saša Krbavac, predsjednica uprave Uniqa osiguranja.
Osiguravatelj se na ovaj način riješio papirologije i potrebe klijentova dolaska u ured. Za te inovacije tvrtka je ove godine nagrađena certifikatom Iceritas Customers' Friend.
>> UNIQA osiguranje Zadranima približilo koristi od životnog osiguranja