Usprkos nepovoljnom gospodarskom okruženju Poslovni sustav Vindija plasirao je lepezu od 18 noviteta iz mliječnog i purećeg mesnog asortimana te bezalkoholnih pića i sokova, priopćili su iz te kompanije. Ovaj jedinstveni veliki istodobni plasman noviteta još je jedna potvrda čelne pozicije Vindije u hrvatskoj prehrambenoj industriji koja i u vrijeme gospodarske krize ostvaruje dobre poslovne rezultate.
- Od početka 2009. do danas lansirano je ukupno 95 novih proizvoda koji su pridonijeli da se kriza ne odrazi na prihode PS Vindije, štoviše da se ostvari znatan rast dobiti. A sve to bez povećanja ili čak uz brojna snižavanja postojećih cijena proizvoda kako bi i dalje ostali dostupni što širem krugu kupaca - tvrde u Vindiji.
U jeku turističke sezone najveća hrvatska prehrambena industrija tako će dodatno obogatiti gastronomsku ponudu novim proizvodima pod znakom "Kvaliteta Vindija", koji imaju sve certifikate i izvozne kontrolne brojeve. Izvoz na zahtjevna europska tržišta u strukturi prihoda Vindije čini do 20% u pojedinim razdobljima.
Znakom Kvaliteta Vindija objedinjeno je 1066 različitih proizvoda u deset robnih marki od kojih su najpoznatije 'Z bregov, Cekin i Vindon. Iskorak u regiju Vindija je ostvarila otvaranjem komercijalnih centara u BIH i Makedoniji, te investicijama u farme peradi, tvornicu stočne hrane i industriju mesa u Srbiji. Tradicija izgrađena na kvaliteti konstantno se potvrđuje novim nagradama, certifikatima i izvoznim brojevima koji omogućuju izravni plasman vrhunskih proizvoda kako u zemlje regije tako i na tržišta zapadne Europe i SAD-a.