Jedan od Styrijinih brendova koji pruža najkvalitetniji i vjerodostojni sadržaj su najprodavanije dnevno-političke novine u Hrvatskoj - Večernji list.
Otkad su se pojavile 1959. godine, simbol su ozbiljnog i kvalitetnog novinarstva, što potvrđuju brojne novinarske nagrade, ali prije svega brojni vjerni čitatelji širom zemlje i inozemstva. Prema istraživanju MEDIApulsa, Večernji list je u 2011. godini svakog dana imao gotovo 70.000 prodanih primjeraka, što je rezultat koji nisu uspjele ostvariti ni jedne druge novine u kategoriji. Ipak, najbolja potvrda kvalitete su pretplatnici, kojih Večernji list ima oko 24.000, što je gotovo dvostruko više od prvog konkurenta koji ima oko 13.000 pretplatnika. Veliko priznanje Večernji list dobio je krajem prošle godine osvojivši zlatnu Qudal medalju za kvalitetu.
Nezavisno znanstveno istraživanje, što ga je u rujnu 2011. proveo GfK - centar za istraživanje tržišta, potvrdilo je Večernji list kao najkvalitetnije dnevne novine u Hrvatskoj po mišljenju čitatelja. Istraživanje je provedeno na reprezentativnom uzorku od 403 ispitanika.
Time se Večernji list našao u ekskluzivnom društvu najkvalitetnijih brendova u Hrvatskoj poput Coca-Cole, Mercedesa, Nestlea...
Osim priznanja i impresivnog broja prodanih priloga, Večernji list pokrenuo je u posljednjih godinu i pol dana osam novih izdanja – Večernji list City, Forum, Max!, Vojna povijest, Moje zdravlje, Moja zemlja, Kultura i Autostyle.
Simbol kvalitete i ozbiljnosti je nekad bio. Kakav jad i bijedu od medija imamo kad je ovakav Večernji najbolji. Nekad mi je dan počinjao kupnjom Večernjaka, a sad ga kupim još jedino subotom. I to zbog Ivkošića, Dujmovića u Obzoru.u. Maknuli su Raspudića, ni Šole nema u zadnje vrijeme. A kad vidim Pofuka i Bodrožićku izgubim volju da ga i taj jedanput tjedno kupim.