Nedostatak snijega i gospodarska kriza kumovali su znatno slabijem prihodu od protekle skijaške sezone u većini europskih destinacija. Austrija, koja je u prošloj zimskoj sezoni imala rekord od 65,6 milijuna noćenja, ove je sezone imala pad od oko 9 posto, dijelom zbog pada broja tradicionalnih gostiju iz Njemačke i Nizozemske. Zbog nedostatka snijega i ledenih oluja koje su opustošile slovenske šume, samo u Kranjskoj Gori prihodi su smanjeni oko dva milijuna eura. Francuska pak izvješćuje o “korektnim pokazateljima” zimske turističke sezone, no popunjenost izvan školskih praznika bila je između niskih 22 i 79 posto, ovisno o tipu smještaja i lokaciji.
Kad je posrijedi domaće tržište, osim lošim vremenom, sve slabiji rezultati u zimskom razdoblju mogu se obrazložiti padom popularnosti skijanja koje je svoje zlatne dane bilježilo na vrhuncu karijere Janice Kostelić. Neki domaći agenti koji godinama organiziraju skijanje za hrvatske putnike tvrde da je broj aranžmana u posljednjih nekoliko godina pao gotovo trećinu. U Atlasu tvrde da su razinu prihoda održali zahvaljujući razvoju novih proizvoda i uvođenju novih destinacija u ponudu.
>> Idete na skijanje? Upoznajte se sa 10 pravila FIS-a