Jedna od najvećih svjetskih (obiteljskih) vinarija, španjolski Freixenet, preko vinoteke Vivat na naše je tržište u 90-ima plasirala prvih 5000 boca svojih po kakvoći, ali i pristojnoj cijeni nadaleko poznatih pjenušaca. Godine 2007. ta je brojka narasla na za naše prilike impozantnih 155.000 boca, čime smo postali njihovi najveći uvoznici u istočnoj Europi.
To je samo jedan od obilja podataka s kojima su novinare upoznali Nina Schmidt i Boris Ivančić u Vivatu, u Boćarskom domu na Prisavlju, sa 17 godina staža jednoj od naših najstarijih vinoteka, a u povodu niza poslovnih novosti u toj tvrtki. Vivat je promijenio vlasničku strukturu, pa je dotadašnji puni naziv Vivat i partneri promijenjen u Vivat fina vina, a partneri su sada njih dvoje.
Ukupno je 19 zaposlenih, a u ponudi imaju blizu 500 domaćih i stranih etiketa, i to jakih imena, španjolskih, francuskih, talijanskih, njemačkih..., a upravo su dobili i zastupstvo renomiranog proizvođača čaša Spigelaua s novom svjetskom linijom čaša. Stvoren je novi logo tvrtke, nova internetska stranica s web-shopom i dostavom vina, osnovan je Klub Vivat fina vina s oko 300 članova koji imaju popust pri kupnji, organiziraju im se edukativne degustacije i sl. Vivat organizira i mini vinske festivale, radi promidžbe vrsnih proizvoda i enološke kulture, a jedan takav festival održat će se, najavljeno je, u petak 22. listopada, iza dvorane Lisinski. Vivatova uspješna novost, koju je prihvatio i Freixenet, jest otvaranje tzv. Bubble barova, odnosno točenje pjenušaca na ulicama i trgovima.