„Akcija Kupujmo hrvatsko važna je jer već više od 20 godina jača svijest svih nas o važnosti kupovanja domaćih proizvoda, a upravo kupnjom domaćeg čuvamo radna mjesta i otvaramo nova. Ova dva dana imate priliku razgledati, kušati i kupiti najbolje što Hrvatska nudi. Svoje proizvode predstavlja više od 130 izlagača, a neki od njih nose i znakove kvalitete koje dodjeljuje Komora. Upravo ti proizvodi imaju čak 63 posto veće šanse da završe u potrošačkoj košarici“, istaknuo je potpredsjednik Hrvatske gospodarske komore za turizam, trgovinu i financije Josip Zaher otvarajući akciju Kupujmo hrvatsko u Rijeci koja je ove godine udružila snage s najvećom tradicionalnom međunarodnom jedriličarskom regatom na Jadranu – Fiumankom.
„Treba nam više optimizma, entuzijazma i domaćih proizvoda na policama naših trgovačkih lanaca. Nadam se da ćete od svih ovih proizvoda nešto i kupiti i tako doprinijeti razvoju malog i srednjeg poduzetništva koje čini kičmu našeg gospodarstva“, poručio je zamjenik gradonačelnika Grada Rijeke Marko Filipović.
Predsjednik Županijske skupštine Primorsko-goranske županije Erik Fabijanić naglasio je da podržavaju aktivnosti poput akcije Kupujmo hrvatsko kroz svoj Centar za poljoprivredu i ruralni razvoj. „Poseban fokus stavljamo na promociju proizvodnje OPG-ova i njihov zajednički nastup na tržištu. S tim ciljem formirali smo i brend koji okuplja sve naše proizvođače pa bi uz poruku da kupujete hrvatsko uputio i apel da kupujete županijsko“, izjavio je Fabijanić.
Predsjednik Županijske komore Rijeka Vidoje Vujić kazao je da ga posebno veseli veliki odaziv djece i mladih na promociju hrvatskih proizvoda jer se svijet o važnosti kupovine domaćeg usađuje od malih nogu.
HGK akciju Kupujmo hrvatsko provodi već 21 godinu kako bi naglasila važnost promocije domaćih proizvoda vrhunske kvalitete, nositelja znakova Izvorno hrvatsko i Hrvatska kvaliteta. Akcija je napravila velik iskorak u osvještavanju važnosti kupovanja domaćih proizvoda. Posljednje istraživanje HGK pokazalo je da 78 posto građana vodi računa o kupnji hrvatskih proizvoda prilikom odlaska u kupnju te je čak njih 86 posto spremno izdvojiti više kuna za kvalitetan domaći proizvod. Akcija se nakon Vukovara i Rijeke nastavlja u Zagrebu i Bjelovaru, dok će se specijalizirani projekt „Kupujmo hrvatsko – hrvatski proizvod za hrvatski turizam“ održati krajem godine u Zagrebu.