Mnoge kompanije bez obzira što znaju koliko im je bitan ljudski
kapital, i nakon što su poduzele sve mjere štednje nemaju drugi izlaz
nego dati otkaze dijelu zaposlenika.
No čim se takvo što spomene, odmah se negativno gleda na takve tvrtke,
ne analizirajući što su prijašnjih godina napravile i ne uzimajući u
obzir da će možda već uskoro iste ljude, a možda i još neke, ponovno
zaposliti.
Mnogi poduzetnici pokrenuli su poslovanje s malim brojem zaposlenika,
prošli već nekoliko kriza, a nakon kojih se većina oporavila i znatno
povećala broj zaposlenih. Zato se ne smiju samo brojiti otkazi u
tvrtkama, nego i proučiti koliko je radnika ista tvrtka zaposlila
prijašnjih godina. Istina je da se u krizi mnogi lakše odlučuju
otpustiti neke zaposlenike, no ni u tome ne treba uvijek gledati lošu
namjeru.
Naime, mnogi zaposlenici uvjereni su da su stvoreni za određen posao
iako se s time ni njihova okolina ni nadređeni ne slažu ali ih ipak
godinama zadržavaju na radnom mjestu. Ako tvrtka ima više područja
rada, idealno je vrijeme da se takve osobe zarotiraju unutar tvrtke, a
ako nema, možda je i za njih bolje da krenu u potragu za novom
karijerom.
UVODNIK