Tvrtka K Pivovari, u čijem se vlasništvu nalazi Vukovarska mikropivovara, predstavila je novo, manje pakiranje Vukovarskog piva u 0,33 nepovratnoj boci. Pivo s grada na Dunavu sada se može pronaći u manjoj boci prepoznatljivog izgleda sa zlatnim čepom koji nosi obilježje Vučedolske golubice. Kako se Vukovarsko pivo već godinama radi po istom, originalnom receptu, svakog će ljubitelja piva oduševiti balansirani okusi hmelja i slada.
- Nakon otvaranja proizvodnje u Vukovaru, modernizacije proizvodnje i povećanja proizvodnih kapaciteta, želimo nastaviti sa širenjem portfolia, ali i ulaganjem u lokalnu zajednicu. Vukovarsko pivo je jedinstveno zbog njegovog okusa i priče koja nosi sjećanja na grad Vukovar. Kao tim, jako smo uzbuđeni što ćemo i dalje nastaviti raditi na popularizaciji ovog, ali i svih ostalih brendova tvrtke K Pivovari, rekao je Leon Šarić, novi direktor tvrtke K Pivovari.
Povodom lansiranja novog pakiranja, ostvarena je i suradnja s lokalnim, unikatnim brendom streetwear odjeće Sugar Ants, čiji su kreativci za ovu prigodu dizajnirali ruksake s prepoznatljivim simbolima Vukovara i Vukovarskog piva. Ovaj brend posebnu pozornost stavlja na promicanje sloboda i ekološku osviještenost, a raznim motivima šalje snažne poruke. Ime su dobili po 'šećernim mravima', kukcima koji rade timski, daju svima šansu i svrhu te nikad ne odustaju.
- Kao mali i lokalni brend, ponosimo se suradnjom na izradi vizuala za Vukovarsko pivo, Skulptura Vučedolske golubice jedan je od najpoznatijih simbola grada Vukovara i većina ljudi je poistovjećuje s istim. Ideja nam je bila Golubicu prikazati kroz tople i jasne boje i vizualno je obogatiti koristeći paletu boja s grba i zastave grada Vukovara, a sve u cilju novog doživljaja kod potrošača. Mislimo kako smo uspjeli u svom naumu, objašnjava Zvonimir Šarić, vlasnik brenda Sugar Ants.
Vukovarsko pivo je svijetlo, nepasterizirano i filtrirano pivo proizvedeno od pomno odabranih sastojaka, bez aditiva, ali s mnogo ponosa koje se među prvima u Hrvatskoj istaknulo kao pivo male proizvodnje. Od 2019. godine, Vukovarsko je nacionalno prisutan brand i dostupan je diljem Hrvatske putem svih prodajnih kanala.
A hoće li to pivo konačno postati pitko?