U Shopping Cityju Westgate jučer su se, uoči obilježavanja prve godišnjice od 6. do 14. studenog, pohvalili dobrim rezultatima. Stjepan Iveljić, direktor Westgatea kazao je kako centar bilježi 50-postotno povećanje prodaje u odnosu na proljeće te kontinuirano povećanje broja posjetitelja, posebice tijekom vikenda. Prema istraživanju o trgovačkim centrima agencije Hendal, Westgate je, čulo se jučer, nakon godinu dana poslovanja jedan od najomiljenijih centara u Hrvatskoj..
- Prva je godina pokazala da je put koji smo odabrali bio ispravan. Westgate je najposjećivaniji centar u svojoj kategoriji u zadnja dva mjeseca - kazao je Iveljić prema kojemu su jak fokus na modu i životni stil te široka paleta usluga temelji uspjeha tog trgovačkog centra koji ima godišnju frekvenciju od oko 9,5 milijuna automobila.
Iveljić je najavio i razvoj Westgatea i kontinuirano nadopunjavanje ponude skorim otvaranjem trgovine Magic Baby, te dolaskom renomiranog njemačkog branda donjeg rublja Schieser. Uz proširenje izbora trgovina u planu je i gradnja zabavnog centra.
Podsjetimo, Westgate je zasad najveći hrvatski trgovački centar s 100.000 kvadrata prodajnih prostora. U njega je uloženo 270 milijuna eura i sagrađen je u rekordnome vremenu od samo petnaest mjeseci. U njemu je oko 260 trgovina i više od 3,3 kilometra izloga.
Do sada su imali jednog kupca, a sada dva u stvari ovaj drugi dolazi samo vikendom