Ručak HR profesionalaca

Znanje IT stručnjaka je relevantno svega pet godina

HRrucak1_311.jpg
import
13.09.2008.
u 11:58

Specifičnosti HR-a u IT industriji i upravljanju IT specijalistima” tema je prvog poslovnog ručka i okruglog stola Kluba HR profesionalaca održanog proteklog tjedna u organizaciji Infoarene u Poslovnoj školi Supera. Među najtraženijim kadrom na tržištu danas su IT specijalisti, kojih svake godine premalo izlazi na tržište, pa odjeli za ljudske resurse “muku muče” u potrazi za kvalitetnim kadrom.

Premalo mladih predavača
– Godišnje proizvodimo upola manje IT stručnjaka nego što Hrvatskoj treba. Danas oko 40 posto zaposlenih u IT-u nije školovano za taj posao – objašnjava Davor Majetić, predsjednik udruge Yes i predsjednik novoosnovane tvrtke Atento.
 
Problem je, nastavlja, što Fakultet elektrotehnike i računarstva godišnje može proizvesti 200-tinjak IT stručnjaka, što nije ni približno potrebama koje tržište ima. Situaciju otežava i manjak kvalitetnih i mladih profesora na fakultetu, jer se malo koji stručnjak odlučuje na posao predavača plaćen sa svega pet tisuća kuna.

FER-u, nastavlja Majetić, nedostaje i 200-tinjak novaka, a postojeći novaci već su ograničeni za daljnji razvoj, jer moraju ostati raditi na fakultetu umjesto da uđu na tržište rada. – Zbog stalnog napretka tehnologije, znanje današnjeg top informatičara bez dodatnih je edukacija relevantno svega pet godina. Potrebno je pratiti tehnologiju i stalno se usavršavati.

Danas imamo malo inženjera, ali su oni trenutačno jako kvalitetan kadar – rekao je Davor Majetić na okruglom stolu. Ana Jožinec, izvršna direktorica ljudskih resursa u Atlantic  Grupi potegnula je i pitanje privlačenja i zadržavanja mladog kadra.

Zahtjevi nove generacije
– Generacija rođena nakon 1977. godine nameće neke nove zahtjeve. Sve im je dostupno, pa svoje radne uvjete uspoređuju s, primjerice, onima u Silicijskoj dolini i očekuju isto poput tamošnjih zaposlenika. Ne možemo sve to ostvariti, ali mi u ljudskim resursima moramo pažljivo osluškivati sve te njihove zahtjeve – zaključila je Ana Jožinec te dodala kako je zadatak cijele tvrtke zajednički razvijati sustav vrijednosti.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije