Dani komunikacija koji će se održati u Rovinju od 16. do 19. svibnja, festival su marketinških komunikacija te nagrađuju najuspješnije radove iz područja oglašavanja. HAK je zajedno s agencijom BBDO osvojio Grand Prix IdejeX01 za kampanju Žuta podmornica pa smo porazgovarali s Zvonkom Šmukom, glavnim tajnikom HAK-a.
Kako je izgledala kampanja kojom ste osvojili nagradu?
To je bila prva HAK-ova oglašivačka kampanja u posljednjih nekoliko godina. Razlozi za njeno pokretanje leže u želji da predstavimo nove članske pakete \"optimum\" i \"Europa\" koji su proširili lepezu naših usluga za članove, a omogućeno je i online-učlanjivanje. S druge smo strane htjeli predstaviti i približiti široj javnosti osnovnu uslugu HAK-a – pružanje pomoći na cesti.
Pokazalo se da su članski paketi uspješni jer je oko 20 posto članova odabralo upravo njih. Isto nam tako članstvo blago i kontinuirano raste unatoč krizi. Kampanja je sigurno tome doprinijela.
Je li činjenica da ste osvojili nagradu pomogla u promociji same kampanje u javnosti?
Ponosni smo na nagradu, ona ima posebno značenje jer je dodjeljuje struka. Mi desetljećima pomažemo ljudima u nevolji uslugom pomoći na cesti, a kampanja ju je predstavila na svjež i moderan način.
Koliko je marketing važan u vašoj organizaciji?
Naša je specifičnost što smo uslugama dijelom na tržištu, ali smo prema ostalim uslugama i prema svojem Statutu istodobno dio javnog sektora. Korisnici su nam u fokusu bez obzira na to po kojoj im osnovi pružamo pojedinu uslugu.
Koje biste aktualne HAK-ove projekte istaknuli?
Program \"Vidi i klikni\" namijenjen je djeci u vrtićima i prvašićima. Ističem projekt uvođenja e-poziva koji se financira iz fondova EU.