POTROŠAČKE NAVIKE

Četvrtina nas kupuje hrvatsko više no prije

27.01.2009.
u 21:54

Otkako je globalna kriza zakucala i na naša vrata, gotovo četvrtina građana kupuje hrvatske proizvode više nego prije. U istraživanju GfK, provedenom potkraj prosinca prošle godine, 22 posto građana izjasnilo se da hrvatske proizvode kupuje više nego prije. Hrvatske proizvode u jednakom omjeru kao i prije kupuje 71 posto ljudi, jedan posto kupuje ih manje nego prije, a šest posto ne može ocijeniti čini li to manje ili više. Za domaće se proizvode više od prosjeka odlučuju potrošači u sjevernoj Hrvatskoj i fakultetski obrazovani, po 27 posto.

S tvrdnjom da se kupnjom domaćih proizvoda pridonosi ukupnoj stabilnosti hrvatskog gospodarstva, očuvanju i otvaranju radnih mjesta te jačanju domaće industrije slaže se visokih 81 posto građana. U potpunosti se s tom tvrdnjom slaže 53 posto, a djelomično 28 posto. Međutim, visok stupanj usuglašenosti o koristi od kupnje domaćeg nije potaknuo sličan rast kupnje, naprotiv, no tome je uzrok oprez od novih zaduživanja. Jedanaest posto ispitanika niti se slaže niti se ne slaže s time da je bitno kupovati domaće proizvode, četiri posto se djelomično ne slaže, a uopće se ne slaže dva posto, koliko ih je i odbilo odgovoriti. (Ro. K.)

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?