Dobro, nije baš prava cestovna krstarica kako mu ime govori, ali novi
Chevrolet Cruze, barem na prvu loptu, doima se kao vrlo dobar
automobil. Za početak dobro izgleda, posve drugačije od prethodnika
Lacettija. Jednostavne linije, mišićava figura i zaobljena linija krova
prvom Chevroletovu modelu u potpunosti dizajniranom po ukusu europskih
kupaca daju izgled kupea, iako je riječ o udobnoj i funkcionalnoj
četverovratnoj obiteljskoj limuzini.
Golema maska hladnjaka pojačava sportski dojam i s nikad većom zlatnom
Chevy “leptir mašnom”, kao da poručuje da ovo nije korejski automobil.
Po dizajnu uistinu nije. Izgled Cruzea smjernica je za sve Chevroletove
buduće modele kao što će i nova platforma nazvana “delta”, na kojoj je
automobil nastao biti podloga za novu Opel Astru.
Oštre linije vanjštine vješto su prenesene i u unutrašnjost. Sve je
skladno i pregledno, a materijali i razina završne obrade doimaju se
daleko iznad dosadašnje Chevroletove kvalitete. Vozačka pozicija je
odlična, sjedala udobna, a i upravljivost je na zavojitim cestama u
okolici lučkog i bankarskog španjolskog grada Santandera - gdje smo ga
imali prilike voziti - bila zadovoljavajuća.
Mjesta na prednjim sjedalima, kao i na stražnjoj klupi, ima dovoljno, a
prtljažnik od 450 litara manji je od najvećeg konkurenta na našem
tržištu, Škode Octavije Tour, ali veći od većine mogućih takmaca u
kompaktnoj klasi. Najveći adut Cruzea, pogotovo u ovo krizno doba,
njegova je cijena. Početni model sa 1,6-litarskim motorom i serijskim
ABS-om, četiri zračna jastuka i električnim paketom stajat će 89.698
kuna. Za provjeru motora i mjenjača trebat će pričekati nešto duže
druženje s Cruzeom kada u svibnju stigne u Hrvatsku, a već na kratkoj
vožnji osvojio nas je 2.0-litarski turbodizelski motor s kojim zaista
imate osjećaj da se vozite u maloj cestovnoj krstarici.
VOZILI SMO