Dva prometna vještaka, ukupno šest vještačkih nalaza i dopuna nalaza, optužnica koju je tužiteljstvu dva puta vraćana na doradu i nijedno održano ročište dosadašnji su rezime teške prometne nesreće koja se 1. rujna 2011. dogodila na zagrebačkoj Trešnjevci i u kojoj su poginuli majka i sin, Neda i Ivan Bujević.
Imao strelicu za desno
Toga dana desetak minuta iza podneva majka i sin Bujević stajali su na semaforu na križanju Ozaljske, Nehajske i Okićke ulice kada je na njih naletio porche cayenne za čijim je upravljačem sjedio Mladen Guštin (60). Neda i Ivan Bujević na mjestu su ostali mrtvi. Prije nego što je udario u pješake, na Guštinov automobil, koji se kretao Ozaljskom ulicom, na križanju je naletio audi A8 koji je vozio Damir Strmečki (57).
Policija za nesreću odmah sumnjiči Guština, a vještak Zvonko Ivašić utvrđuje da je Guštin vozio brzinom većom od dopuštene. Ubrzo su se javili i očevici nesreće koji tvrde da je Strmečki krenuo iz Nehajske prema Okićkoj ravno iako je na semaforu bilo upaljeno dopunsko zeleno samo za skretanje udesno.
Guštinov branitelj tada u spis predaje nalaz vještaka Srećka Hlišća koji zaključuje da je Strmečki zaista prošao kroz crveno. Upravo zbog ovog nalaza optužno vijeće Općinskog kaznenog suda u siječnju 2012. nije potvrdilo optužnicu, već je naredilo dopunsko vještačenje.
Mogli su izbjeći nesreću
Vještak Ivašić dopunjuje svoj nalaz, a tužiteljstvo podnosi dopunjenu optužnicu. Vještak Hlišć ponovo se očituje na nalaz Ivašića te ponovo inzistira na suodgovornosti Strmečkog. S obzirom na takav Hlišćev nalaz, sud u prosincu 2012. opet ne želi potvrditi optužnicu pa ponovo traži vještaka Ivašića još jednu dopunu. Nakon te druge dopune tužiteljstvo i Strmečkog sumnjiči za nesreću te traži od vještaka izradu još jednog nalaza.
U tom nalazu vještak Ivašić zaključuje da do sudara ne bi došlo da je Guštin vozio dozvoljenih 50 km/h umjesto 74,1 km/h, odnosno da Strmečki nije prošao kroz crveno svjetlo na semaforu. U srpnju prošle godine tužiteljstvo podnosi novu optužnicu, i to protiv oba vozača. No Guštin i Strmečki još se nisu izjasnili smatraju li se krivima jer je dosad početak suđenja odgođen tri puta.
>>Vozač džipa ima 20 prekršaja: Kroz raskrižje je vozio 80 km/h
>>Traže nadopunu vještačenja za stravičnu nesreću na Trešnjevci
ni nakon tri i pol godine suđenje nije počelo? Suce i nadležne u zatvor!!