- Ubijte me, ubijte me, pogledajte što sam napravio! - prema kazivanju svjedoka Miodraga Čolića, vikao je Deni Župan (21) neposredno nakon što je 25. travnja lani očevim BMW-om na nogostupu Cankareve ulice u Slavonskom Brodu pokosio tri 15-godišnje učenice na povratku iz škole. Od zadobivenih ozljeda jedna je učenica preminula, druga je ostala bez noge, a treća je bila teško ozlijeđena. Županu je jučer nastavljeno suđenje u Slavonskom Brodu, a Čolić je svjedočio kao vlasnik i vozač više puta spominjanog bijelog kombija, koji je bio parkiran u blizini mjesta nesreće.
- Bio sam kod prijatelja i odjednom sam začuo jaku škripu kočnica i cviljenje guma. Istrčao sam van i ugledao stravičan prizor. Mladić koji je upravljao vozilom rekao mi je da pozovem Hitnu pomoć – rekao je Čolić.
Alojzije Fiuri, Županov branitelj, rekao je da Čolić ne govori istinu o poziciji parkiranog kombija i da je stajao znatno dalje, otprilike točno na mjestu gdje se dogodila nesreća, samo s druge strane ulice. Obrana tvrdi kako do destabilizacije i skretanja BMW-a nije došlo zbog kombija, nego zbog udarne rupe, te kako suodgovornost za nesreću snosi i nadležna cestarska tvrtka.
- Kada bi bilo tako kao što tvrdi tužiteljstvo, onda bi na kolniku bili sasvim drukčiji tragovi od onih navedenih u zapisniku o očevidu – rekao je Fiuri.
Branitelj je pitanjima izrešetao prometnog vještaka Darka Konjevića koji je potpuno ostao pri svom prijašnjem iskazu. Prema vještakovim riječima, Župan je neposredno prije nesreće vozio brzinom od 93 km na sat, što je bio direktan uzrok nesreće, a kočio je čak 48 metara.
- Da je Župan vozio dopuštenom brzinom od 50 km na sat, zaustavio bi vozilo 20 metara prije udara – rekao je vještak. Obrana osporava i rezultate očevida, tvrdeći kako rupa preko koje je prešlo Županovo vozilo nije duboka od dva do pet, nego čak 13,5 centimetara. Vještak je rekao da to nije moguće, jer bi u tom slučaju cijeli kotač upao u rupu, a vozilo bi se zarotiralo i ne bi moglo nastaviti put.
kao prvo svjesno je sjeo u vozilo kojim zbog godina i snage vozila nije smio upravljati a drugo vozio je gotovo dvostruko brže isto tako svjestan mogućih posljedica jer ograničenje brzine nije zabadava već s razlogom prema tome svjesno je ubio i zbog toga treba da odgovara isto tako imao je i prijašnjih prekršaja i prijave mu nisu nimalo potakle savjest i zdrav razum znači opet je i to (prijave) svjesno ignorirao.Sve je to objavljeno u člancima večernjeg.