Danas se uključuju u pogon elektrovučne podstanice (EVP) Vrata i Matulji, elektroenergetska postrojenja HŽ Infrastrukture. Riječ je o završnoj fazi etapnog puštanja u rad postrojenja građenih, odnosno rekonstruiranih u sklopu investicijskog projekta izmjene sustava električne vuče (ISEV) od Moravica do državne granice sa Slovenijom kojim se unificira sustav vuče na cijelome području Republike Hrvatske na 25 kV, 50 Hz, izvijestili su iz HŽ Infrastrukture.
Projekt vrijedan 637 milijuna kuna bi trebao ubrzati tijek prometa i povećati propusnu moć pruge jer u Moravicama više nije potrebno mijenjati lokomotive, lokomotive će se bolje koristiti, vučne dionice produžiti, a smjene osoblja bit će bolje povezane. Smanjit će se i troškovi energije i održavanja te će se u skladu s time moći smanjiti broj zaposlenika.
Iz HŽ-a također upozoravaju na opasnosti koje prijete prilikom približavanja konstrukcijama visokonaponskih postrojenja te prilikom penjanja na vagone i približavanja vodičima kontaktne mreže na željezničko-cestovnim prijelazima.
\"Upozorenja o opasnostima postavljena su na svim službenim mjestima, na čitavoj dionici, te molimo sve one koji se kreću uz prugu i u kolodvorima da ih se pridržavaju\", poručuju iz HŽ Infrastrukture.
>> Započela je gradnja željezničkog perona i pothodnika u Buzinu