Dodatna promocija hrvatske turističke ponude koju provodi Hrvatska
turistička zajednica, pojavila se ovih dana na nizu vanjskih oglasnih
sredstava u Srbiji, BiH, Rumunjskoj, Makedoniji i Ukrajini, dok u
Poljskoj počinje 15. svibnja 2009.
Riječ je o komunikacijskim porukama koje se donekle razlikuju od
tržišta do tržišta. Tako poruka za BiH, Srbiju i Makedoniju glasi: “Kad
srce kaže ljeto, kaže Jadran!”, a za Ukrajinu i Rumunjsku: “Doživite
ljepotu raznolikosti!”, uz potpis “Hrvatska: Tako lijepa, tako blizu.”
Za Poljsku to je: “Kad srce kaže ljeto, kaže Hrvatska!”, uz prije već
korištenu poruku: “Hrvatska. Mala zemlja za veliki odmor.”
U konačnici, u Hrvatskoj poruka koja će se pojaviti na televiziji,
radiju, tisku i na vanjskim oglasima glasi: “Kad srce kaže ljeto, kaže
Hrvatska!’’, uz potpis: “Hrvatska. Tako lijepa, tako naša.”
– Riječ je o komunikacijskim porukama i konceptima čiji je temeljni
cilj izazvati pozitivne emocije i ozračje za odluku o dolasku
potencijalnih korisnika, odnosno turista iz zemalja komunikacijskog
obuhvata – kažu u McCann Ericksonu, agenciji koja je osmislila
kampanju.
Slogan “Mediteran kakav je nekad bio” i dalje ostaje temeljni, odnosno
krovni slogan hrvatskog turizma i Hrvatske turističke zajednice u 2009.