Kad su teme u Dnevniku mahom NBZNN (ništa bitno za naše novčanike), onda je ključno kako će voditelj emisiju učiniti bar donekle napetom. Ili bar toliko gledljivom da se ne preselimo na neki od Fox-ova na kojima se vrte krimi-sapunice. A Đurica Drobac sinoć se dobro hrvao s temama koje već tjednima opterećuju ne samo medijski prostor nego cijelu naciju: referendum i ćirilica. Ali nešto je drugo važno – kako je počeo i završio.
A počeo je emisiju s Nadanom Vidoševićem i to je logično. Logično je i što je dosta prostora dao kolekciji njegovih slika. A onda mu je za kraj, k'o kec na desetku, pala vijest da je prodana najskuplja slika na svijetu za 142,4 milijuna dolara. "Ovu si sliku čak ni neki naši poznati kolekcionari ne bi mogli priuštiti", poentirao je Đurica nakon priloga na kraju Dnevnika.
Naravno, znamo tko su ti poznati kolekcionari i gdje su sada "njihove" slike. Podsjetio me Đurica na Šprajca koji je u tom stilu znao začiniti Dnevnik. Nakon njega izmjenjivali su se superozbiljni Stipe Alfier, ratoborna Sanja Mikleušević i ziheraš Đurica Drobac. A izgleda da je Đurica ipak odlučio izaći iz tog Iron Manova oklopa i pokazati malo jokerovskog cinizma. Inače u Dnevniku, općenito na HTV-u, kronično nedostaje vanjske politike. A imaju baš dobrih autora: Josipa Šarića, Dragana Nikolića pa vrlo talentiranog Miru Aščića koji naginje svjetskim temama.
Kad su već ukinuli Horizonte, koji su možda bili skupi, zašto bar ne naprave jednom tjedno studijsku emisiju s gostima o vrućim svjetskim temama. Pa, brate mili, tu su četiri programa za takvu emisiju za kojom žudimo. Dajte nam to.
PLUS
Dražen Ilinčić je u Pola ure kulture odglumio ustavnog suca kojemu se građani žale za svaku sitnicu. Briljantno osmišljeno i odigrano.
MINUS
Dobro je nekad pobjeći od velikih i ufuranih zvijezda te vidjeti kako to na malim televizijama radi, recimo, jedna Valentina Jarnjak s Jabuke.
Sva sreća da mogu gledati strane TV programe.