U vrijeme kada iz svih medija izviru većinom ležerniji sadržaji, a radijski eter prepun je ljetnog zvuka i light tema, Hladno pivo, mimo svih pravila igre, za novi singl s albuma "Dani zatvorenih vrata" izabralo je pjesmu poprilično teške tematike.
- Živo me zanima kako će "Firma" proći pored "ultralight" ljetnih pjesama koje se obično plasiraju u eter kad malo zatopli. Bit će to jedna lijepa ljetna šaka u oko – komentirao je Mile Kekin pomalo neuobičajen potez u glazbenom svijetu. - Svirajući uzduž i poprijeko lijepe naše regije, primijetili smo u baš svakom gradu kombinaciju novih crkvi i propalih tvornica, velikih zastava i još veće nezaposlenosti, pa se tako dogodila pjesma "Firma“ koja taj fenomen pokušava objasniti u manje od tri minute. Pjesma je ubrzani tečaj za mlađe, kratki podsjetnik za one malo starije, ali i upozorenje za nadolazeće da ne padaju olako i bez ispaljenog metka na stare fore o novom početku – objasnio je Kekin.
- U spotu, čiju režiju potpisuje Andrej Korovljev, nema profesionalnih glumaca, već glume ili, bolje rečeno, sudjeluju bivši radnici Gredelja, Diokija i Kamenskog kojima ovim putem želimo zahvaliti na angažmanu i profesionalnom pristupu, ali i na iskrenoj želji da nam ispričaju svoju stranu priče. Vidljiva je i emocionalno vrlo upečatljiva njihova želja da se ne zaboravi što se dogodilo, ali i što se i dalje događa s nekadašnjim gigantima, koji, po riječima radnika, nisu propali zbog konkurencije niti tehnološke zaostalosti, već isključivo zbog krađe i želje kriminalaca u odijelima da se napravi mjesta za obitelji dvjesta. Hvala radnicima Gredelja, Diokija i Kamenskog što su nam pomogli napraviti spot kojim se svi skupa možemo ponositi – poručuju iz Hladnog piva. - Mislim da ljude treba tu i tamo podsjetiti na sve te silne domoljube koje su u formativnim godinama Lijepe Naše bili najbliži sisi, a čija će djeca uživati u tome, bez da će ikad morati prstom mrdnuti. Mi o takvim stvarima samo pjevamo, što je očito puno lakše nego pisati o tome u novinama i ostajati zbog toga bez posla. Nama barem nitko ne može dati otkaz – zaključuje Mile priču o "Firmi".
Spot za pjesmu „Firma“ sniman je na stvarnim lokacijama propalih tvornica Gredelj, Dioki, Kamensko.
"Bog, domovina, nacija – svi na pod, ovo je privatizacija" pjevat će se i na koncertima koje Hladno pivo organizira u vlastitoj produkciji pod nazivom "Hladno pivo Tour – Dani zatvorenih vrata". Prvi na redu je onaj u Puli 4. kolovoza, zatim na red dolazi Split 12. rujna, dok se kulminacija očekuje na zagrebačkoj Šalati 19.9.2015. Za kraj „ljetne“ turneje, Hladno pivo stiže u Varaždin 17.10.
Ulaznice za zagrebački koncert već su u prodaji po cijeni od 80 kuna, a mogu se kupiti u Rockmarku, Dirty Old shopu te svim prodajnim mjestima ticketshop.hr-a (www.ticketshop.hr). Sve informacije o prodaji ulaznica i ostalim koncertima Hladnog piva možete saznati na www.hladnopivo.hr i službenoj Facebook stranici Hladnog piva.
>>Stiže 'Hladno pivo Tour – Dani zatvorenih vrata'!
>>'Kad jedna vlada izgubi dvije trećine članova u nekoliko godina, to znači da nešto ne valja'
kakvo licemjerje! Neka se Mile odrekne svih povlastica koje ima kao član partije! Takvih parazita i uhljeba na državnoj sisi ima i previše!