U radijskom eteru, ovih dana punom stihova o light temama, pjesma "Firma" Hladnog piva iskočila je ozbiljnijom tematikom.
– Svirajući po regiji, primijetili smo u baš svakom gradu kombinaciju novih crkvi i propalih tvornica, velikih zastava i još veće nezaposlenosti, pa se tako dogodila "Firma", koja fenomen pokušava objasniti u manje od tri minute. To je ubrzan tečaj za mlade i upozorenje da ne padaju olako i bez ispaljenog metka na stare fore novog početka – objašnjava Mile Kekin tematiku pjesme s jakim stihom: "Bog, domovina, nacija – svi na pod, ovo je privatizacija!" Iznenadile su ga tolike reakcije na spot s obzirom na to da je riječ o videu u kojem nema golotinje.
– Drago mi je što smo uspjeli skrenuti pozornost na događanja koja su uvijek aktualna. U spotu Andreja Korovljeva, nema glumaca, htjeli smo autentičnu priču i zato se pojavljuju bivši radnici Diokija, Kamenskog i Gredelja i hvala im što su sudjelovali – kaže Kekin.
U spotu je i Danica Radošević iz Kamenskog, koja izgovara: – Bile smo dobre kad smo političarima širile odijela i bile smo još bolje kad smo im šivale nova jer u stara nisu mogli stati.
>>Radnici upropaštenih firmi u novom spotu Hladnog piva
>>Stiže 'Hladno pivo Tour – Dani zatvorenih vrata'!
Vi ste Katy Perry i pomirite se s tim. Ne reciklirajte "Politiku" i ne glumite TBF ili Let3 jer to niste. A s ovom (lošom) pjesmom kasnite 25 godina.