Vokalna miljenica publike Nina Kraljić danas premijerno prikazuje spot za pjesmu "Lighthouse", kojom će predstavljati Hrvatsku na ovogodišnjem Eurosongu.
U videu se zapravo ne pojavljuju motivi svjetionika jer kaže da je pjesma puna metafora. Mračni-futuristički uradak potiče na razmišljanje o radnji priče i donosi drukčiji video no što smo navikli gledati na domaćoj sceni.
– Mračno je zato što je predstavljeno metaforički. Tematika je moj doživljaj pjesme dok ju pjevam. To je metafora za duhovnost koju mi svi tražimo – ispričala je Nina nedavno RTL-u.
Zanimljiv spot režirao je Filip Filkovic Philatz Works, a producirala Antitalent produkcija.
Komentirala je i medijske napise da je pjesma plagijat švedskog hita "Uncover" Zare Larsson. – Voljela bih da ljudi kažu sviđa mi se pjesma ili ne, a ne da idemo u neke nebuloze – kaže Nina.
Mnogi pratitelji pjevačice i Eurosonga komentiraju da je novi video izvrsno odrađen i kako je "Lighthouse" jedan od favorita ovogodišnjeg natjecanja u Stockholmu.
U konkurenciji se nalazi 45 zemalja.
>> Pjesmu plaćam ja, a HDS ubija glazbu – univerzalni jezik i zajedništvo. Nemojte nam raditi štetu!
Pa, reći ću samo ovo: Ovaj je spot baš ono što bolesnoj Europi treba i što ona takva kakva jest traži. Vjerujem da će imati dobar plasman. Taman negdje između bradate žene-transseksualca, "lordova" pod maskama, lezbijki i tipova duge plave kose koji bi goli htjeli na pozornicu s pravim vukovima. Mogla je ono jedno oko i skroz zatvoriti, to je ionako "moda" među pjevačima danas. Bezveze...