Google dopušta reklamiranje vjerskim udrugama

google-txt.jpg
import
22.09.2008.
u 19:32

Inernetska tražilica Google dopustit će na svojim internetskim stranicama reklame vjerskih udruga i organizacija, objavljeno je u ponedjeljak.

Google je odlukom o dopuštanju vjerskih reklama reagirao na tužbu što ju je u travnju protiv njega uložila britanska udruga protivnika pobačaja "The Christian Institute", objavio je u ponedjeljak list New York Times.

Udruga je predbacila Googleu diskriminaciju iz vjerskih razloga, nakon što joj nije dopušteno reklamiranje na Googleovim stranicama u kampanji protiv pobačaja.

Google je potvrdio novinsko izvješće o novim smjernicama o reklami vezanoj za prekide trudnoće. "Pobačaj je tema puna osjećaja i Google ne zauzima određenu poziciju", priopćeno je iz Googlea.

Tvrtka je proteklih mjeseci provjeravala svoje smjernice kako bi omogućila da budu "pravične i u skladu s najnovijim stanjem", navodi se nadalje u priopćenju.

"Odlučili smo se na izmjene smjernica, kako bismo omogućili jednake uvjete za sve i kako bismo dopustili vjerskim organizacijama da na sadržajno odgovarajući način postave oglase o prekidima trudnoće", pojasnio je Google.

Pri prodaji reklama na internetu Google se drži određenih smjernica. Primjerice, ne dopušta reklame u kojima se veliča nasilje kao ni oglase za proizvode načinjene od ugroženih životinja.

Mogućnost reklame pod pojmom "pobačaj" Google je dosad prodavao isključivo kupcima bez vjerske pozadine, primjerice liječnicima. New York Times je objavio da je Google već proteklog tjedna postigao dogovor s kršćanskim udrugama, ali pojedinosti dogovora nisu poznate.

Google će, tvrdi list, ubuduće omogućavati vjerskim skupinama da pod pojmom "pobačaj" objavljuju reklame pod uvjetom da je ona povezana s činjenicama i da se ne odnosi samo na osjećaje.

(Hina)

Želite prijaviti greške?