U osam zemalja i na nekoliko globalnih tv kanala otprije koji dan vrti se nova kampanja Hrvatske turističke zajednice, koja goste poziva na proljetni odmor u Hrvatsku.
Kampanja proljetne tematike ide pod motom „Say hello to someone you love, say hello to spring. Experience spring in Croatia“, a trajat će do kraja ovog mjeseca. Hrvatski se turizam oglašava na digitalnim kanalima, mobile, društvenim mrežama kao što su Facebook, Twitter, Instagram i Youtube, te na TV kanalima poput ORF2, ATV, ATV2, PRO7, SAT1 na austrijskom tržištu ili na kanalima Eurosport i Discovery channel na ostalim tržištima. Inače, ovom se kampanjom prvenstveno cilja na goste iz Njemačke, Britanije, Italije, Austrije, Francuske, Švedske, Švicarske i Slovenije.
- U fokusu promotivnih aktivnosti Hrvatske turističke zajednice svakako su razdoblja pred i posezone jer u tim dijelovima godine imamo najviše prostora za rast i napredak. Hrvatska je kao destinacija najpoznatija po proizvodu sunca i mora te u skladu s time gotovo da i nemamo problema s popunjenošću kapaciteta tijekom glavnih ljetnih mjeseci. Ipak, naš strateški cilj je svim potencijalnim turistima Hrvatsku približiti kao destinaciju s kvalitetnom ponudom tijekom cijele godine. Upravo smo zbog toga i povećali ulaganja u 2016. godini za oglašavanje pred i posezone, a siguran sam kako će rezultati biti vidljivi već ove godine - pojašnjava direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić.
Inače, ova kampanja osim što poziva turiste u Hrvatsku, predstavlja i ključne proizvode, ovisno o preferencijama svakog tržišta, koje domaćini imaju spremne za goste ovoga proljeća. Kampanja se podupire kroz aktivnosti po emitivnim tržištima s flash vijestima i foto prilozima putem tradicionalnih i društvenih medija.
>> Turistička promocija s porukom: U Hrvatskoj se trati vrijeme
>> Reakcije čitatelja na novi turistički slogan: Croatia, full of jad...
treba gostima ponuditi hotele sa toplom morskom vodom,plaže nasipati pijeskom ,urediti šetnice,gastronomsku ponudu,sportove(golf) itd.