Kakve će predizborne slogane lokalne stranačke organizacije koristiti
da privuku pažnju glasača, odlučili smo istražiti. Plakati s likom
Daria Jankovića, kandidata SDP-a za karlovačkog gradonačelnika, i
njegova stranačkog kolege Brune Kurelića, koji se natječe za poziciju
župana, već su se, nakratko, mogli vidjeti pored karlovačkih
prometnica.
Na njima jednostavno piše: “Dario Janković za gradonačelnika”, odnosno,
isto to, ali modificirano s obzirom na čovjeka i funkciju župana za
koju se natječe, u slučaju Brune Kurelića.
– “Volim Karlovac, zato biram promjene” također je naš slogan koji ćemo koristiti tijekom kampanje – navodi Janković.
Predsjednik ŽO HDZ-a i kandidat za župana Karlovačke županije Ivan Vučić kaže da njegova stranka još nije definirala parolu.
– Mi ćemo prvenstveno izaći s programom, a osobna nam je parola, inače,
‘Idemo dalje’ – ističe Vučić. Bernardica Halapa-Topolnjak iz HSP-a
najavila je do kraja tjedna izbor predizbornog slogana, kao i njezin
kolega iz HSS-a S. Tvrdinić. Zvonko Spudić, pak, čelni čovjek
županijskog HNS-a, ističe da će ondje gdje njegova stranka koalira
izaći sa zajedničkim geslima.
No, zato je najavio da će tiskati plakate za one izborne jedinice u
kojima neće uopće nastupati na izborima, a na kojima će samo pisati:
“To je to”, što god to trebalo značiti. Zelena lista, pak, izlazi s
geslom: “Birajte odgovorno i zrelo, mislite zeleno”.
– No, moja je ideja, koja nije prošla, bila: ‘Birajte uspješne, kao što
ste ih i do sada birali’ – duhovito će tajnik Zelene liste Mile Sokolić.
KRATKO I (NE)JASNO Stranke smišljaju slogane za predizbornu kampanju