Hondin model CR-V već je dvije godine na tržištu, a dizajnerski
gledano, ne zaostaje ni za nedavno pristiglim konkurentima. To dokazuju
i prodajni rezultati. Tako je CR-V 2007. godinu završio na šestoj
poziciji sa 168 registracija, dok se lani popeo na četvrto mjesto sa
309 primjeraka, što čini udio od 7,48 posto srednjeg segmenta SUV i
off-road vozila.
Nedavno smo isprobali benzinsku izvedbu u kombinaciji s ručnim
mjenjačem i Executive paketom opreme. Dodatna se atraktivnost ovog
modela očituje u povoljnijoj cijeni. Za taj model treba izdvojiti
234.990 kuna, što je 15 tisuća kuna povoljnije od redovne cijene.
CR-V karakterizira vrlo dobra kvaliteta izrade, uz gotovo iste vozne
osobine. Samo jedan benzinski agregat ne čini nam se kao mana, jer je
snaga od 150 konja sasvim dostatna i za bržu vožnju, čak i opterećnog
vozila. U kombinaciji sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, testni je
model trošio približno 9,5 litara, što za vozilo ovog tipa nije
previše.
Ranije spomenutim vrlo dobrim voznim osobinama svakako pridonosi
integralni 4WD pogon. Putnička kabina pruža zavidnu količinu prostora i
udobnosti, a i dalje nas smeta što se putnom računalu može pristupiti
samo pritiskom tipke na instrumentnoj ploči.
Funkcionalnost se ogleda u kliznoj stražnjoj klupi s hodom od 15
centimetara. Ne treba zaboraviti ni da je prtljažnik ukupnog obujma 524
litre, a zahvaljujući polici, omogućeno je spremanje prtljage u dvije
razine.
NA TESTU Dvolitrena benzinska izvedba Honde CR-V