“Kad srce kaže ljeto, kaže... Jadran” i “Hrvatska – tako lijepa, tako
blizu”, slogani su koji će uz fotografije hrvatskih ljepota s velikih
plakata mamiti turiste da ljetuju u Hrvatskoj, najavio je danas na
konferenciji za novinare ministar turizma Damir Bajs. Naime, tijekom
svibnja i lipnja Ministarstvo turizma i Hrvatska turistička zajednica
kreću s pojačanim aktivnostima promidžbe hrvatskog turizma na glavnim
emitivnim te tržištima u širem okruženju, za što je izdvojeno 20-ak
milijuna kuna.
– Ovo bi trebala biti dosad najjača kampanja za hrvatski turizam.
Nadamo se kako će ona pomoći poboljšanju bukinga za Hrvatsku koji je
zasad nešto lošiji u usporedbi s lani, odnosno na razini je oko 25
posto godišnjeg bukinga – naglasio je ministar Bajs.
Putem tiskanih medija te televizijskih postaja Hrvatska će se
intenzivno reklamirati na tržištima Austrije, Njemačke, Italije, Češke
i Slovenije, dok će putem billboarda, city lights i back lights
svjetlećih panoa oglašavati u Ukrajini, Rumunjskoj, Bosni i
Hercegovini, Srbiji i Makedoniji. Iste će plakate gledati i Hrvati, s
tim da će se u Hrvatskoj uz njih vrtjeti i televizijske, radijske i
novinske reklame.
Osim toga, kreće se i u globalno internetsko oglašavanje na 80-ak
europskih internetskih portala, a prvi će put HTZ provoditi opću
kampanju na Googleu na deset svjetskih jezika.
Niko Bulić, direktor Hrvatske turističke zajednice, ali i ministar Bajs
izrazili su zadovoljstvo posjetom turista u vrijeme Uskrsa i
produljenog prvosvibanjskog vikenda te naglasili kako se nadaju da su
ti rezultati najava dobre sezone. Konkretne podatke još nemaju.