"Naprijed, a ne nazad" bit će glavni slogan SDP-a koji će koristiti u kampanji za parlamentarne izbore, piše Novi list. Na sloganu je radio novi tim za odnose s javnošću SDP-a Tomislav Korman te vanjska agencija i PR stručnjak Aleks Braun.
I sam premijer Zoran Milanović u svojim nastupima često govori kako "zemlju guraju naprijed, a ne nazad".
SDP će svaki tjedan komunicirati kroz druge poruke, iz različitih resora, a trenutno je najaktualniji ministar Mirando Mrsić koji obilazi zemlju i predstavlja projekt "Garancija za mlade". SDP ističe kako je u posljednje tri godine stopa nezaposlenosti mladih smanjena za gotovo 20 posto, a 50 posto novozaposlenih su mlađi od 30 godina.
>> SDP objavio financijsko izvješće: Evo koliko su zaradili i potrošili u 2014.
U posljednje tri godine broj radno aktivnog stanovništva se smanjio za 94.000 ljudi, a prije toga se broj radno aktivnog stalno povećavao, što znači da se ne radi o demografskom trendu starenja stanovništva, nego o masovnom iseljavanju radno sposobnih. U tri godine Hrvatsku je napustilo najmanje 100.000 radno sposobnih građana, od toga 94.000 u zadnju godinu i pol. U tri godine se broj zaposlenih smanjio za 64 tisuće, a broj radno aktivnih za 70 tisuća, razlika je smanjenje broja nezaposlenih od 6 tisuća. Hrvatska godišnje gubi oko 4% radno aktivnog stanovništva, a nastavimo li ovim trendom, za 25 godina u Hrvatskoj više neće raditi nitko. Naprijed.