Hrvatske ceste u nedjelju će napokon pustiti u promet prva tri kilometra brze ceste Solin – Klis, a u sklopu projekta gradnje drugog kolnika te ceste vrijednog 248 milijuna kuna.
U nedjelju će u promet biti puštena poddionica Majdan – Jamani duga kilometar i pol te prva etapa druge poddionice Jamani – vijadukt Ploče, također duga kilometar i pol. U HC-u navode da će nakon turističke sezone biti završeni radovi i na preostalih kilometar i pol te brze ceste.
Sudska prisila
Radovi na gradnji drugog kolnika brze ceste Solin – Klis zapeli su, odnosno doslovno stali početkom 2012. godine kada je glavni izvođač radova splitski Konstruktor zapao u poslovne teškoće. Zbog toga je uprava HC-a u listopadu te godine dala nalog tvrtki Hidroelektra-niskogradnja, koja je s Konstruktorom bila u poslovnoj udruzi, da preuzme nedovršene poslove splitske tvrtke. No Konstruktor nije htio napustiti gradilište pa ga je Hidroelektra morala sudskim putem na to prisiliti. Stoga je tek u proljeće prošle godine uspjela stupiti na gradilište. Brza cesta Split – Klis trasirana je na teškom brdsko-planinskom terenu zbog čega čak 70 posto ukupne trase ceste čine objekti. Stoga je cijena gradnje po kilometru dosta velika, oko 55 milijuna kuna, odnosno 7,5 milijuna eura, u što je uključeno i opremanje prometnice.
Privremeno zatvorena
Prva tri kilometra brze ceste bit će puštena u promet u nedjelju poslijepodne, a dotad će cijela trasa biti privremeno zatvorena za promet kako bi se uklonila privremena signalizacija.
>> Za obnovu stradalih cesta 100 milijuna kuna
Građevinci tempirani za predizbornu kampanju? Tko ce rezati vrpcu? Josipovic...Milanovic...zalosno je nisko koliko nas ova bahata politika podcijenjuje ....a opet....mozda smo i zasluzili...