Inicijativa da se kandidira za predsjednika države nije nešto što je htio. Zaista mu je došla kao s Marsa. Ali je došla. Cijeli tjedan 67-godišnji šibenski odvjetnik, poznati stečajni upravitelj i miljenik radnika, čije je tvrtke spašavao od propasti i koji ga doslovce mole da uđe u utrku za Pantovčak, nije imao mira. Ideja je na kraju dobila na dodatnoj ozbiljnosti kada su se radnicima u potpori Rudi priključili i član Akademije tehničkih znanosti Ivan Miloš, stručnjak za telekomunikacije Đuro Lubura, zviždač Srećko Sladoljev, sindikalist Ozren Matijašević...
:: Što ste odlučili?
Nakon svih algoritama u glavi, odlučio sam prihvatiti kandidaturu. I to je sada amen.
:: Velika je to čast i odgovornost? Zašto ste pristali?
Upravo obrnuto od toga što ste vi kazali. Ako vam je motiv čast i slast, to je onda čisti ego, potencijalna pohlepa ili ambicija. Odgovornost je važna. Ako nešto radite, radite to odgovorno i korektno i nećete zalutati. Prevedeno, to vam znači da poštujete ljude s kojima radite, da se stavite u njihovu poziciju, vidite što je problem i pravi put tada ćete sigurno naći. Ako ste kapetan broda, morate štititi putnike broda. Kad štitite putnike, štitite i brod. To je tako u mom poslu.
:: Kad vas sami radnici žele na Pantovčaku, očito ste bili dobar kapetan?
Što sam ja to pametno napravio u Autotransportu i Nauti Lamjani. Ništa. Dao sam im ono što im pripada. Ljudi rade i dobivaju za to novac. Ako ljudima ne date život, pa što biste im dali. Ništa. Ja bih svim tim pametnim menadžerima dao u zadatak da naprave rekonstrukciju, ali s istim brojem ljudi. Lako je stvarati sebi bonus na račun toga što si potjerao 100 ljudi. Slažem se, ali ćeš onda i ti pet godina biti bez posla. Pa se snađi kad te djeca budu tražila tenisice, a novca nema. Probaj, dečko.
>>Cijeli intervju s Ivanom Rude pročitajte u nedjeljnom tiskanom izdanju Večernjeg lista
>>Radnici: Rudu za predsjednika!
Iz Naute Lamjane je dobio nogu zbog muljanja, a to brodogradiliste je najbolji primjer svega onog sto nevalja sa Hrvatskom i Hrvatima. Unistili visegodisnje unosne ugovore sa medjunarodnom kompanijom zbog lopovluka i nakon toga sindikalnim blokadama, gluposcu lokalnog stanovnistva/radnika i politickim nepotizmom pri izboru managementa unistili do kraja brodogradiliste. Vjerojatno za neciju korist - da bi se sve sravnilo(a za drugo i nije) i napravilo turisticko naselje....