Pravilnik o povlaštenom prijevozu i otočnim iskaznicama koji na snagu stupa 1. siječnja 2015. godine je protuustavan.
Nas će otočane još više izolirati, a sve bi moglo rezultirati i dodatnim odlaskom ljudi s otoka. Naime, ograničavati dnevni prijevoz otočana na kopno na jedno povlašteno putovanje pretvaranje je otoka uz kopno u udaljene otoke koji desetke godina ostaju bez stanovnika – ističe Denis Barić (52), predsjednik udruge Otočni sabor.
Pravilnik je, dodaje, diskriminirajući.
– Dijete koje ide u školu na otoku nema povlašten prijevoz za slobodne aktivnosti na kopnu, već plaća kartu. Dijete koje pak pohađa školu u Zadru ima pravo na besplatnu kartu. I same otočne iskaznice udar su na novčanike otočana, ali i države i nije jasno zbog čega trebaju ako se na osobnoj iskaznici može vidjeti živi li netko na otoku – kaže Barić uvjeren kako o otocima odlučuju oni koji ne znaju kako se živi na otocima.
– Ne znaju da je nama more cesta, a trajekt auto. Ovaj pravilnik značit će i potpuno uništavanje gospodarstva na otocima, pogotovo za ribare koji i po nekoliko puta idu s otoka na kopno kako bi mogli privređivati – ističe Barić. Iz Otočnog sabora tražili su sastanak u Vladi, no odgovora nema. Barić opovrgava navode da je jedan od razloga ograničavanja broja odlazaka na kopno po povlaštenoj cijeni zlouporaba besplatnih vinjeta za vozila onih koji na otoke dolaze samo ljeti.
– Ako toga ima, to trebaju riješiti institucije, ali se nama zbog toga život na otocima ne smije dodatno otežavati – kaže Barić.
>> Groblja treba dati privatnicima u najam
>> Mladi bi barem pet godina trebali raditi u inozemstvu
Cirilicna vlada Hrvatske sve sto napravi i pravi nista nije slucajno vec dobro smisljeno i dugo pripremani programi i zakoni na stetu Hrvatske i hrvatskog narodu.sve pod plastom demokracije i Brisela.Dok se hrvati razbude iz dubokoga sna do tada ecee ni postojati hrvata u Hrvatskoj.