TEST Volkswagen Golf s dvolitrenim TDI motorom od 110 KS

I više nego dobar početni dizelaš u novom Golfu VI

16.02.2009.
u 12:19

Nakon što smo prije nekoliko godina imali priliku na testu dugom 100 tisuća kilometara družiti se s prethodnom generacijom Volkswagenova Golfa cijelu godinu, susret s novim modelom probudio je stare osjećaje.

I tada, kao i sada, bila je riječ o početnoj dizelskoj izvedbi, s time da je novi model ipak evoluirao. Ne mislimo samo u dizajnerskom smislu, iako će neki reći da je riječ samo o ozbiljnijem redizajnu dosadašnje izvedbe, nego i kada je riječ o samom agregatu.

Početni dizelaš sada je obujma dvije litre iz kojih se izvlači snaga od 110 konja, pet više od dosadašnjeg 1,9-litrenog. Novost je da se više ne koristi sustav ubrizgavanja pomoću pumpi-brizgaljki, nego napredniji common-rail.

U konačnici, riječ je o vrlo dobrom pogonskom agregatu koji u kombinaciji sa 5-stupanjskim ručnim mjenjačem nudi zavidne performanse, iako ne bi bilo loše da ima stupanj prijenosa više.

Dojmu vrlo dobrih voznih karakteristika sigurno pridonosi i poznata karoserija, koja je za ovu priliku lagano modificirana. Sve, pa i ova izvedba, šeste generacije Golfa ispunjava Euro V norme. Poput eksterijera, ozbiljnije pomlađivanje doživjela je i putnička kabina.

Novim izgledom mogu se pohvaliti instrumentna ploča i središnji greben, a tu je i nova grafika prekidača.

Drugačije izgledaju i vrlo udobna i ne pretvrda sjedala, a peterovratna izvedba svakako je lakša za svakodnevno korištenje stražnje klupe. I dalje je na raspolaganju prtljažnik obujma 350 litara, a nudi se i mogućnost preklapanja naslona stražnje klupe.

Testni primjerak, baš onakav kakav darujemo u nagradnoj igri, bio je opremljen Trendline paketom opreme na koju još treba dodati neke elemente dodatne opreme pa je konačna cijena bila 167.314 kuna.

Želite prijaviti greške?