Nakon što smo prije nekoliko godina imali priliku na testu dugom 100
tisuća kilometara družiti se s prethodnom generacijom Volkswagenova
Golfa cijelu godinu, susret s novim modelom probudio je stare osjećaje.
I tada, kao i sada, bila je riječ o početnoj dizelskoj izvedbi, s time
da je novi model ipak evoluirao. Ne mislimo samo u dizajnerskom smislu,
iako će neki reći da je riječ samo o ozbiljnijem redizajnu dosadašnje
izvedbe, nego i kada je riječ o samom agregatu.
Početni dizelaš sada je obujma dvije litre iz kojih se izvlači snaga od
110 konja, pet više od dosadašnjeg 1,9-litrenog. Novost je da se više
ne koristi sustav ubrizgavanja pomoću pumpi-brizgaljki, nego napredniji
common-rail.
U konačnici, riječ je o vrlo dobrom pogonskom agregatu koji u
kombinaciji sa 5-stupanjskim ručnim mjenjačem nudi zavidne performanse,
iako ne bi bilo loše da ima stupanj prijenosa više.
Dojmu vrlo dobrih voznih karakteristika sigurno pridonosi i poznata
karoserija, koja je za ovu priliku lagano modificirana. Sve, pa i ova
izvedba, šeste generacije Golfa ispunjava Euro V norme. Poput
eksterijera, ozbiljnije pomlađivanje doživjela je i putnička kabina.
Novim izgledom mogu se pohvaliti instrumentna ploča i
središnji greben, a tu je i nova grafika prekidača.
Drugačije izgledaju i vrlo udobna i ne pretvrda sjedala, a peterovratna
izvedba svakako je lakša za svakodnevno korištenje stražnje klupe. I
dalje je na raspolaganju prtljažnik obujma 350 litara, a nudi se i
mogućnost preklapanja naslona stražnje klupe.
Testni primjerak, baš onakav kakav darujemo u nagradnoj igri, bio je
opremljen Trendline paketom opreme na koju još treba dodati neke
elemente dodatne opreme pa je konačna cijena bila 167.314 kuna.
TEST Volkswagen Golf s dvolitrenim TDI motorom od 110 KS