TRENDOVI S MEĐUNARODNIH SAJMOVA MAISON&OBJET I MEUBLE PARIS

Inovativno i kreativno kao odgovor na krizu

11.02.2009.
u 12:43

Dok je nedavni međunarodni sajam namještaja Imm cologne u Kölnu, o kojemu smo pisali u prošlom broju, bio prije svega posvećen namještaju, gotovo istodobno u Parizu je bljesnuo vatromet dekora za dom.

Visoka moda za dom
Od 23. do 27. siječnja u francuskoj metropoli održani su sinergijski međunarodni sajmovi interijera Meuble Paris i Maison&Objet.

Na 160.000 četvornih metara izložbenog prostora tradicionalno je bilo manje namještaja (Meuble Paris), a više dekorativnih tkanina, (foto)tapeta, sagova, naljepnica, svjetiljki, posuđa i ostalog “accesoirea” po kojemu je Maison&Objet nadaleko poznat.

Noviteti poznatih imena kao što su Sacho, Osborne&Little, Kinnasand, Dedar, Zimmer+Rohde i Eijffinger već su dostupni u hrvatskom Meblu.

Pariški sajmovi tijesno su povezani s modnim svijetom, a tako uostalom nalažu i najnoviji trendovi koji su u prvi plan izbacili fenomen mode za dom (home fashion). Kolekcije za interijere postale su uobičajeni dio ponude Fendija, Kenza, Missonija, Laliquea..., a dizajnerom godine na sajmu Maison&Objet proglašen je modni mag Karl Lagerfeld.

Općenito je trendi da proizvođač angažira što razvikanijeg dizajnera koji će samo za njega osmisliti posebnu kolekciju, a inovativnost i kreativnost ističu se kao glavni aduti opstanka u nesigurnim vremenima.

U takvoj nesigurnosti dom je najpouzdanije utočište, a njegovo je srce kuhinja koja je najčešće spojena s dnevnim boravkom.

Terapija luksuzom
Dom se vraća klasičnom šarmu, udobnosti i familijarnosti, ali s druge strane tu je preispitivanje dosadašnjih trendova, vrijednosti i društvenih normi te slobodno poigravanje njima: miješanje urbanog i rustikalnog, prirodnog i umjetnog, bliskog i egzotičnog, dobrog ukusa i ekscentričnosti...

Dizajneri ne odustaju od “terapije luksuzom” i velike doze optimizma, otvoreni su za sve mogućnosti.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?