Izborna kampanja za prijevremene parlamentarne izbore 11. rujna u punom je jeku što uvijek znači i da su ulice gradova "okićene" predizbornim plakatima.
U galeriji pogledajte plakate Narodne koalicije, HDZ-a i Koalicije za premijera na čijem čelu je zagrebački gradonačelnika Milan Bandić.
U anketi i komentarima recite svoje mišljenje čiji su plakati najbolji, najatraktivniji te koji najuvjerljivije prenose poruke političara koji se bore za vlast u Hrvatskoj.
Plakati od SDP-a i HDZ-a realizirani su u istom grafičkom studiju jer i jedni i drugi koriste iste elemente - čelnike s grupom mladih ljudi, bijeli font ( koji se ne razaznaje dobro na svjetloj pozadini ), pozadinu koja odražava trenutne boje prirode, te objavljeni u istom danu. SDP-ov plakat je malo bolji zato što se vidi tko je naručitelj ( Narodna koalicija) i g.Milanović koji je poznat širokim masama. Na HDZ-ovom plakatu morate dobro pogledati koja stranka stoji iza svega (logo mali gore lijevo). Na slici su ( valjda) mlade osobe od kojih mladić s desna dominira na plakatu dok je lider (nositelj) u drugom planu. Također po istraživanjima Crobarometra od 26.07.2016. 11% ispitanika ne znaju tko je g.Andrej Plenković, dok 16% nema stav o njemu - aurorsko ne poznavanje materije, koji je trebao staviti ime osobe koju se protežira. HDZ-ov slogan Vjerodostojno je korišten od strane SDP i g. Milanovića u kampanji 2007. (očito je da je autor i jedne i druge kampanje ista osoba -svaka čast majstore -dva puta prodati istu stvar!!). Na plakatima od g. Bandića vidi se jednostavnost i konkretnost poruke, što je i njihova svrha da budu bolje percipirani. Izgledno je da je isti autor imao dovoljno vremena ( prvi su objavili plakate) da se napravi strategija. G. Lubura igra se s autorskim pravom na korištenje lika Pikačua. Moramo znati da se plakati gledaju iz vozila i njihova uočljivost je od 3-7 sec. Pravila govore da je najbolje koristiti do 7 riječi da bi poruka bila uočena. Zaključak je sa su ovi plakati uradak iste osobe dok je grafički prijelom djelo mladih kojima nedostaje iskustva.