Slavna glumica iz velike američke glumačke obitelji u mladosti je glumila u kazalištu, ali nakon što joj je krenula filmska karijera za Broadway više nije imala vremena; zadnji put se u kazalištu pojavila 1963. u drami Eugenea O'Neilla "Strange Interlude". No, nakon što je poslije duge pauze ispunjene uglavnom snimanjem aerobik-videa obnovila i svoju filmsku karijeru (nakon "Starog gringa" iz 1989. snimila je 2005. "Svekrvu iz pakla" i 2007. "Georgia Rule"), nekadašnja Barbarella odlučila se u 71. godini vratiti i kazalištu.
Na njezinu odluku je, pored umjetničkog izazova, možda utjecala i ekonomska situacija. Naime, ako i mnogi njezini kolege iz showbiza, i Jane Fonda izgubila je velike novce zbog prijevara Bernarda Madoffa, "financijskog čarobnjaka" čiji su "genijalni" investicijski projekti razotkriveni kao najobičnija priamidalna shema. Kako ona kaže an svom blogu, nije baš sve izgubila, ali joj nije svejedno: "Izgubila sam mnogo, ali to je ništa u usporedbi s mojim prijateljima koji su izgubili sve što su imali, jer je sve što su štedjeli cijeli život do zadnjeg novčića bilo uloženo u jednu od Madoffovih shema. Pročitala sam nekidan da se Madoff žali da je kao zatvorenik u svom prenthausu! Da ga mogu uhvatiti, protresla bih ga da mu svi zubi ispadnu."
Za svoj povratak na Broadway – kojim bi trebala nešto i zaraditi – dvostruka Oscarovka odabrala je dramu "33 varijacije" cijenjenog redatelja i dramatičara Moisesa Kaufmana u kojoj će glumiti Katherine Brandt, ženu koja prućčava kreativne procese Ludwiga van Beethovena u njegovim poznim godinama (beethoven je 33 "Diabelli varijacije" napisao u četrdesetima, kad je već bio gluh). "Malo se bojim tog povratka," napisala je Fonda na svojem blogu. "Mislim, osam predstava tjedno nakon 46 godina pauze! Ali odabrala sam to promatrati kao izazov, i tako gledam na to."
Kaže, predstavi joj je privuklo to što je baš pisala knjigu o starenju kad je bila pozvana da glumi u predstavi na temu genijalne kreativnosti u poznim godinama: "Ima jedno poglavlje u toj knjizi koju pišem o tome kako možete pogledati Beethovena, pogledati Matissea, pogledati Cezannea, možete pogledati toliko mnogo velikih umjetnika koji su svoja najbolja, najdublja djela stvotrili kasnije u životu i uprkos fizičkim ograničenjima."