KARLOVAC – Ne znam što je brendiranje i što ćemo mi na kraju dobiti s
tih planiranih 300.000 kuna, nekakvu pitu? Koji je pravi radni zadatak
svega toga? – pitao je Milan Kruhek, kada se na današnjoj sjednici
Gradskog poglavarstva donosila Odluka o početku otvorenog postupka
javne nabave male vrijednosti u predmetu nabave Usluga brendiranja
grada Karlovca.
Pozicioniranje grada
Pročelnik Ureda gradonačelnika Ivan Uđbinac objasnio je da je riječ
zapravo o materijalu Strategije pozicioniranja grada Karlovca i još
nizu drugih akata, u sklopu kojih će se identificirati prednosti i
nedostaci grada Karlovca i drugo. Očekuje se kreativni razvoj brenda i
osmišljavanje, a za pripremu toga važnog dokumenta trebat će šest
mjeseci. Na taj bi način brojni karlovački potencijali napokon trebali
postati prepoznatljivi.
U raspravu se uključio i Ljudevit Mejaški i kazao da je grad Karlovac
poznat po četiri rijeke, ali i petoj rijeci, odnosno Danima piva,
starom gradu Dubovcu, te naglasio važnost dobrog marketinga. Kako je
napomenuo gradonačelnik Damir Jelić, nije cilj smisliti nešto novo,
nego samo ono što imamo dobro ‘upakirati’.
– Nisu u Ogulinu, kada je u pitanju Festival bajki, marketinški ništa
novo smislili. I Špancirfest je najobičnija glupost, ali je od toga
napravljena odlična stvar. Tome se vrlo ozbiljno pristupilo. Treba
pitati građane, ugledne Karlovčane, koji više ne žive ovdje, kao i sve
ostale ljude, kako zaprvao gledaju na Karlovac – istaknuo je, uz
ostalo, karlovački gradonačelnik Damir Jelić.
Neiskorišteni potencijali
Potom je Milan Kruhek dodao da svojom primjedbom nije mislio ništa
loše, nego upozoriti na to da Karlovac nije iskoristio svoje brojne
znamenitosti, te da se od brendiranja puno očekuje.
BRENDIRANJE