BRENDIRANJE

Kako iskoristiti karlovačke potencijale?

24.02.2009.
u 16:27

KARLOVAC – Ne znam što je brendiranje i što ćemo mi na kraju dobiti s tih planiranih 300.000 kuna, nekakvu pitu? Koji je pravi radni zadatak svega toga? – pitao je Milan Kruhek, kada se na današnjoj sjednici Gradskog poglavarstva donosila Odluka o početku otvorenog postupka javne nabave male vrijednosti u predmetu nabave Usluga brendiranja grada Karlovca.

Pozicioniranje grada
Pročelnik Ureda gradonačelnika Ivan Uđbinac objasnio je da je riječ zapravo o materijalu Strategije pozicioniranja grada Karlovca i još nizu drugih akata, u sklopu kojih će se identificirati prednosti i nedostaci grada Karlovca i drugo. Očekuje se kreativni razvoj brenda i osmišljavanje, a za pripremu toga važnog dokumenta trebat će šest mjeseci. Na taj bi način brojni karlovački potencijali napokon trebali postati prepoznatljivi.

U raspravu se uključio i Ljudevit Mejaški i kazao da je grad Karlovac poznat po četiri rijeke, ali i petoj rijeci, odnosno Danima piva, starom gradu Dubovcu, te naglasio važnost dobrog marketinga. Kako je napomenuo gradonačelnik Damir Jelić, nije cilj smisliti nešto novo, nego samo ono što imamo dobro ‘upakirati’.

– Nisu u Ogulinu, kada je u pitanju Festival bajki, marketinški ništa novo smislili. I Špancirfest je najobičnija glupost, ali je od toga napravljena odlična stvar. Tome se vrlo ozbiljno pristupilo. Treba pitati građane, ugledne Karlovčane, koji više ne žive ovdje, kao i sve ostale ljude, kako zaprvao gledaju na Karlovac – istaknuo je, uz ostalo, karlovački gradonačelnik Damir Jelić.

Neiskorišteni potencijali
Potom je Milan Kruhek dodao da svojom primjedbom nije mislio ništa loše, nego upozoriti na to da Karlovac nije iskoristio svoje brojne znamenitosti, te da se od brendiranja puno očekuje.

Želite prijaviti greške?