Vrlina prestaje biti to što jest kada je univerzalna karakteristika, a
isto pravilo vrijedi i za skromnost kao “najveću vrlinu”. Naime, dade
se zaključiti iz izjava lokalnih političkih čelnika da će taj atribut
krasiti sve političke stranke u predizbornoj kampanji.
Iz raznih izvora
Ipak se od izbornih suparnika ističe HDZ, koji u borbi za glasače kani
uložiti svotu do 500.000 kuna.
– To je brojka koju ne smijemo prekoračiti. Teško je u ovome trenutku
reći koliko će kampanja točno stajati. Valja kazati kako je pola
milijuna kuna novac kojim će se financirati utrka kako za županijske
funkcije, tako i one nižih upravnih jedinica – ističe Ivan Vučić,
predsjednik Županijskog odbora HDZ-a i kandidat te stranke za župana
Karlovačke županije.
Vučić dodaje da će se sredstva ishoditi iz raznih izvora.
– Tu prije svega mislim na članarine, proračunska sredstva i donacije –
kaže Vučić te dodaje:
– S obzirom na situaciju u društvu, sasvim je dovoljno. Ne želimo ići
na raskošnu, već skromnu kampanju.
Predsjednik županijskog SDP-a Bruno Kurelić također najavljuje
skromnost predstojeće kampanje svoje stranke.
– U tijeku su pripreme za kampanju, pa ne mogu dati točnu brojku, no
procjenjujemo da će se ona kretati od 80.000 do 100.000 kuna – navodi
Kurelić. On usto dodaje kako će plakatiranje platiti stranačka
središnjica, dok će se ostatak troškova pokriti novcem lokalne
organizacije i sponzorstvima.
Sa SDP-om će podijeliti račun i HNS, ali samo ondje, razumije se, gdje
zajedno izlaze na izbore.
– U skladu sa situacijom, kampanja će biti minimum minimuma – kaže
Zvonko Spudić, predsjednik ŽO HNS-a.
Skromnost je karakteristika i HSS-ovih planova.
– Upravo slažemo investicijski elaborat, a priuštit ćemo si onoliko
koliko možemo. Tu će se najviše raditi o 50.000 kuna – navodi Ivan
Banjavčić, predsjednik županijskog HSS-a.
Dragutin Mikša ispred HSLS-a tvrdi da o troškovniku izbora u stranci
uopće nisu raspravljali te da će drugi tjedan imati više informacija.
Zeleni i crni
Iz HSP-a pak najavljuju minimalnu kampanju.
– Hrvatski narod zna što je HSP i koje su njegove vrijednosti. Nećemo
trošiti velike novce, već sveukupno 20-ak tisuća kuna na plakate, letke
te ostale promidžbene artikle, dok će se domjenci pokriti iz članarine
– tvrdi Bernarda Halapa-Topolnjak.
Iz Zelene liste najavljuju “minimalističku koncepciju” tešku desetak
tisuća kuna.
KASICA-PRASICA Stranke otkrivaju koliko će potrošiti na izbornu agitaciju